第十四天-上08年4月20關西中國四國九州

頭幾張相唔記得較返日光...比較藍呀...
昨晚住的酒店3600YEN! 十分之平~ 房都OK啦~ 不過唔係好新~ 乾淨OK啦!

直行轉左就係熊本站啦! 左手面就係好大間既柏青哥! 不過無影...
見到橋轉左就岩啦~
呢邊係右面~ 可能係去市中心!
好寧靜既早晨! 好似睇日劇既情景~
去到車站就見到有觀光巴士啦~ 一上即開啦~ 130YEN! 去熊本城都幾遠下咖!
千祈唔好行去呀~ 下面係熊本城城牆!
入場500YEN 記念印就向售票處隔離!
熊本城都幾靚~ 因為黑黑地同廣島城~松山城~都幾似!
天氣又係十分之好! 藍天少白雲~ 正!
個人都好似未訓甦咁~ 可能陽光太好啦!
入面我就唔係太有興趣睇啦~ 向樓下轉個圈走啦~
熊本城都好多人捐錢呀~
今年係熊本城400周年啦! 佢都有D興祝活動舉辦下!
工作人員都著晒古裝~
有檔口賣d土產~野食~ 不過d野食無睇岩~
日本周圍都仲有d花~
睇完就搭巴士走啦! 130YEN/程~ 熊本都有路面電車不過未有時間座下~
熊本站係藍色~ 同今日個天好襯呀~
昨晚本來打算來車站食~ 費時煩~ 最後行少D食左拉麵~ 嘿
一去到就差不多有車啦~ 時間剛剛好! 鹿兒島我來啦!
用超快速到買左盒飯團上車食! 好健康咖! 450YEN都幾貴!
不過入面有好多牛蒡 同唔少雞肉~ 好食! 
10分鐘到就去到新八代啦!
只需行去對面就係去鹿兒島既新幹線列車! 真方便~
鹿兒島既新幹線!
一小時多幾分鐘就去到鹿兒島中央啦! 超快!
多得佢先可以咁快去到鹿兒島咋!
呢隻馬有聲識原地行咖!
一出站間間都係賣手信~ 差不多都有得試食!
鹿兒島中央站兩面都可以出~ 要搞清楚方向先好行呀!
我間酒店同站好近咖~ 好新下! 放低D野向酒店先就出發啦!
第一時間搭路面電車去搵櫻島~ 搭清楚D線路唔好搭錯車! 一程要160YEN!
先頭向街免費派咖~ 可口可樂期下新出~ 賺左120YEN啦!
搭船去櫻島坐電車去到 水簇館口 仲要行去咖~ 5-7分鐘到啦

 又係船車一齊搭~ 單程150YEN!
日本今年大河劇主人公係鹿兒島人~ 櫻島近期又紅左!
島上交通巴士唔算多~ 所以比D錢參加 TOUR 啦~ 1700YEN!
一定要給返個記念印~
仲未夠鐘~ 又見到雪糕機啦~ 比姬路平左10YEN ~ 120YEN
第一站就去到湯之平展望所啦~ 遠遠見到火山噴晒煙~
當然要合照一張啦!
對面就係鹿兒島中央啦~
呢到係錦江灣~
個火山咁多年都未熄...D日本人真係唔驚???



2 則留言:

  1. 日本我整係去過東京jar~~
    睇jor你前幾日講關西...
    好鍾意d火車a同紀念印~
    真係唔似日本~~haha~
    [版主回覆11/19/2008 11:53:00]日本太大了...周圍都有紀念印咖~ 一兩個人遊日本火車係我既好伴侶! 去左咁多日都好多地方未去~ 東京SHOPPING我可以去可以唔去...

    回覆刪除
  2. 日本我整係去過東京jar~~
    睇jor你前幾日講關西...
    好鍾意d火車a同紀念印~
    真係唔似日本~~haha~

    回覆刪除