DAY 3 藏王8天 08年2月23日


今日5點半起左身啦! 酒店溫泉六點先開咁我就向床睇下電視食埋個donut先啦!
執好野一夠鐘去沖亮啦~ 當然一個人都無啦~ 地下都仲係乾咖!去旅行我最鐘意沖亮...

因屋企由細到大都係電熱水爐...唔會有好多熱水沖亮! 冬天熱水有時係唔夠...
旅行時就有源源不絕既熱水沖亮!! 簡直係天堂! 每次去旅行沖亮都係我期待既一個節目...
呢個算係露天風呂咖啦~ 四圍高樓大廈...太露我諗都無人夠謄浸啦! 整下整下七點半出發啦!
d donut 都唔知去左邊羅! 食返個早餐先! $210+$105yen
買返個仙台pass 先! $2500yen 向有限區域連續兩日 jr 同 bus 任搭
出發去今日第一個目的地啦~ 架 JR 越開得耐就越見得多雪... 
JR面白山高原 呢個站超方便!落車行一陣就可以有滑雪纜車去滑雪啦! 正!
9點三到左今日第一站啦! 山寺!
我無諗過呢到仲有咁多雪咖...我仲係著住涼鞋咖...天氣仲唔係幾好...好大霧! 我好小心行啦~
 好彩呢D雪唔滑...但要小心唔好整濕我對襪!
一路行一路人影都無隻...真係...夠晒寧靜!
睇地圖左右都有入口~ 我就揀睇地圖近D既左面入口!
我有帶鞋去仙台既...不過唔知呢到仲有咁多雪! 同埋我真係好唔鐘意著密頭鞋...
無咩必要都係著 拖鞋/涼鞋 ... 估唔到真係會著拖鞋去行雪地!
睇下個地圖真係成山都係寺...     
買入場卷 $300YEN 時
 個伯伯望住我對拖鞋...問我係唔係就咁打算上山...我答係呀~之後佢就話無可能啦... 
指住後面...望下原來有鞋借...叫我換左先上山...嘩...救星呀!
我都好想拜呢個財主...但唔記得拍手先定掟錢先...所以放棄左...
多得對鞋~ 原來樓梯係結晒冰! D樓梯行極都好似未行完...好彩無咩人...
行一陣休息一陣都唔會阻住人~...周圍都係杉木~ D葉不斷發出沙沙聲!
沿路都會有木牌介紹~ 當然係要識日文啦! 右圖可以行去第二度...睇書個到影既風景係好靚...但無野攔住...下面又好高下...行左幾步...無野攔住我D畏高病出晒來...都係返轉頭...
行左半小時樓梯行到上最高 奧之院 啦! 上到來天氣好晒啦~ 無晒霧啦! 
 
 
上山辛苦~ 落山都唔係易咖! 因有D路比雪遮住晒...落仲驚...最後都行左五個字先落返山!
不過一路行一路都有D人上去啦~ 佢地好有禮貌個個都同我打招呼~ 我叫返佢地加油啦~ 哈哈!
還返對鞋就行埋另一面走~ 見到隻貓貓~ 唔知佢凍唔凍呢??
 
落埋條樓梯就行完晒啦~     
行下D手信舖~ 買左少少KITTY 買左支 $200 YEN 既100%JUICE 蘋果汁
山寺個山叫寶珠山~ 所以呢條叫寶珠橋~
最後買埋名物 いも煮 $100 YEN 跟本就係豉油煮魔芋...我都唔鐘意食豉油...SHIT!
行返車站等車啦~
可能我真係唔太怕凍...我只係著綿褸都唔覺得好凍!
剛剛行完既寶珠山~
搭JR返去仙台都要成一個鐘...火車搖下搖下真係好好訓! 訓醒差不多到仙台!
睇下時間好順利趕到去山下駅既車~ 咁就要搭多半小時啦! 去到亘理站時開始落大雨!!
個天仲要好黑下!! 希望D雨快D落晒啦!!
向站問左個無咩禮貌既職員路! 佢好好咖! 話我唔係做旅遊個 PART 唔識路! ...
叫我搭的士...真係唔該晒!  出左站好大風! 好彩停左雨! 研究好方向睇下行左定行右! 
經過間細超市入去買左桃啫哩 99YEN 順手問埋路睇下有無行錯啦~ 方向正確~ 繼續行!
呢個山下都算鄉下地方...又係人影都無隻...得我一個向條路行...天氣又差...超級大風!
我咁唔怕凍既人都吹到好凍啦!
行左10分鐘...吹左10分鐘...遠離車站仲要無埋屋擋風...行到去呢條狂風之路...
 睇相係睇唔出佢有幾大風 我仲要吹多9分鐘先行到去士多啤梨園...
終於行到去啦...士多啤梨你死梗啦!
但都要比左錢先! 1500 YEN 一位!
入到去簡直係天堂!! 十個暖! 我個眼鏡唔係矇左以係出水點...勁! 有個嬸嬸看住D士多啤梨~
叫我放好D野除左件褸, 頸巾~唔好整親D士多啤梨~
仲有就比個膠兜我 教埋我點摘士多啤梨~就可以食啦~
 除左我仲有位兩位太太同個BB~

 有十分十分多士多啤梨~啦! 見到好多都超大粒~
先頭怕大粒唔甜~食D細粒好靚好尖個D但唔算好甜!
之後食好大粒唔係靚樣個D! 嘩! 超甜!! 好好食呀!

之後就不停摘好大粒同形狀古怪個D啦! 我一路食一路有數住食左幾多粒咖...哈哈!
食左四十幾粒之後好飽啦~ 影下相同MOVIE! 問個嬸嬸夠鐘未...佢叫我繼續食...食多D! 食到最尾已經無數啦...已經超過左六十粒...真係有D飽到想X...哈哈... 食到食唔落都仲未夠鐘...
我就決定坐下休息下啦...嬸嬸係咁叫我食...我唯有攬左個肚講 "打咩" 佢笑得幾開心...
食完隻手都紅晒啦! 食左咁多粒士多啤梨後真係好滿足咁離開!
食完走啦~ 想睇下佢係唔係可以直接訂寄去仙台...搵來搵去都唔覺就走啦..
之後又要行返超級狂風之路...個天出緊太陽...但我迎風以行...
有帽加埋頸巾包實個人都無用...塊面同眼完全糟蹋! 真係吹到好難忘啦!
 

嘩! 個天幾藍! 幾清呀!! 完全呃晒人!! 三點去到車站等車時惡運開始啦!!!

三點五係有班車! 打算買車票啦~ 因PASS 係唔包山下咁遠... 個無禮貌職員講左好多日文...到最後我係聽到話無電車...又聽到風個日文... 跟住睇下個電子牌由於大風關係東北地區大部分JR都停駛...無車返仙台...下...咁我點算呀...

問佢幾時有車...佢話唔知...問會唔會有車又話唔知...咁我除左坐向到等都無野可以做...無可能搭的士返仙台啦...都唔知要幾錢...

我只可以坐向站入面等有車啦...出面咁大風我都唔會出去~ 出左去走左車...真係死羅...
等左成個鐘啦! 最壞既打算都係無車...但呢個鄉下...酒店民宿都無...都唔知可以點...
坐向站入面聽住D風呼呼聲睇住D人出出入入! 唯一安慰都有其他人同我一齊等下車!
等到4點10終於話有車去仙台啦...真係不知幾咁開心!
上左車唔理佢啦...我諗好快會去到仙台啦...行左10分鐘都無去到亘理站架車就唔行啦...
停左起碼成個鐘...不過都好過坐向車站唔知有無車!
最後30分鐘車程行左兩個多小時先返到仙台啦! 站入面好多人呀! 子彈火車仲停緊!
我返到仙台都算好彩啦! 時間都係七點到本來 PLAN 左去 AEON城行下同食晚飯!
但已經唔敢搭JR 去第二度啦! 出站仲見到落埋超大雪~
開始好凍啦! 都係留返向車站附近行下算啦!
行到無咩行...又凍冰冰...去食野啦...但其實唔餓既~ 不過無野好做! 食啦~
第一晚食燒肉經過間串燒店都想食~ 咁就去食串燒啦~
間舖都幾遠咖~ 又落大雪!間大型連鎖串燒店~ 是但啦~你啦!
呢到D串燒要兩串起...所以唔食得好多款...叫左砂肝[腎], 生薑豚肉, 牛柳, 雞皮! 樣樣都好好食! 仲係我最鐘意既鹽燒! 全部都係即刻燒! 正呀! 食左 2160YEN

食飽飽出面仲係不停咁落雪! 仲要凍成十五分鐘先行到返酒店! 返去又可以慢慢浸下溫泉啦!
今日戰利品...D HELLO KITTY 唔係我咖...

8 則留言:

  1. 寶媽同寶爸20/5/08 16:23

    嘩!好利害呀....
    一年可以去到咁多次旅行,恨到我流晒口水 ...
    [版主回覆05/27/2008 00:49:00]今年要減產啦...唔會去咁多了...

    回覆刪除
  2. 嘩! we go to hokkaido on 23.2.2008
    strong wind and heavy snowfall
    we need to stay at tokyo for one night, the flight delayed and delayed , we are waiting and waiting......., at the end, we spend two days to go to hokkaido, we go to Otaru's hotel at 0030AM on 25.2.2008
    but anyway we are so happy and relax in that trip.
    [版主回覆05/27/2008 00:48:00]你向東京都好D! 我向個地方...真係鄉下...HOTEL都無間...好彩返到仙台咋!! 我成日都好想知遲左一日到可唔可以遲一日先走呢?哈

    回覆刪除
  3. hi,
    你呢個trip 都幾正喎...最衰港龍而家冇左去仙台既直航機....要去既話就要係東京坐東北新幹線.....
     
    [版主回覆05/29/2008 20:20:00]你唔講我都唔覺~ 仙台恢復直航無耐又無左...可能佢d時間唔係咁好所以無咩人搭~ 去福岡d時間比去仙台好好多!

    回覆刪除
  4. 嘩~ 好正呀~ 睇完你個blog 真係感受其中~
    [版主回覆05/30/2008 15:00:00]多謝你!

    回覆刪除
  5. 我想問下個士多啤梨園係咩站落車.....若果我由山形站出發可以點去.... thanks



    [版主回覆08/02/2008 01:02:00]呢一篇會有講~ 你幾時去?? 1-5月先有WOR
    http://hk.myblog.yahoo.com/meteorstones/article?new=1&mid=6459

    回覆刪除



  6. thanks 我plan 緊一月去...但係見個網站話2月2日先開...咁即係無得去....



    [版主回覆08/03/2008 00:22:00]你日子定左啦嗎?? 唔係二月去會好D 又可以睇冰樹又可以食士多啤梨~ 當然決定左日子就無得好講啦~

    回覆刪除



  7. 定左啦! 一月4日飛東京....搭夜車去山形兩日....住藏王溫泉....順便去睇樹冰....咁一月有無樹冰睇......



    [版主回覆08/04/2008 01:11:00]一月都有不過未係最多雪~如果想夜晚睇要留意埋時間~ 一月唔係晚晚有纜車~

    回覆刪除