DAY4B馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年8月31日

極速沖亮吹頭出到來六點過DD太陽剛落山~ GOOD呀 唔駛等!
我就一路行一路影行到好後去搵佢地!
成日都經過 WILLY'S ROCK
向西個邊好光~
另一邊暗晒~
太陽跌左落海啦!
日日唔同既色又出來啦!
佢地係橙色咋~如果係綠色我覺得幾似極光呀~
行到去 FIRDAYS門口見到佢地啦~趕得切到同影張相
我塊面個防晒真係好勁呀! 成身黑晒就係塊面無黑...個咀都晒傷左紅晒!
兩個白痴小姐終於識行到去 FRIDAYS啦
話咁快天黑我地就行去食海鮮個到啦~
我地向 BEACH 1 頭 行去BEACH 2賣海鮮到都幾遠下! 
行左成廿幾三十分鐘到先去到!
由於K小姐唔肯食隻醜樣D既龍蝦我地就買左貴D個隻靚仔龍蝦!
講到牙血出埋我都唔覺得特別平~ 但OK啦! 買左一大一中! PHP1650
D蠔真係平到嚇死你 1KG / PHP25 我買2KG都係PHP50...10蚊港幣都唔駛
蝦有小、中、大三盤我地揀左中 PHP430就有1KG...
但1KG係超多我地要左 9隻到 PHP220
我都唔知叫佢街市好定海鮮市場~
之後就去左對面餐廳加工食啦! 相比起海鮮D油料錢都唔平!
人地就好啦~ 咁多人一齊食
研究好煮法價錢先後就搵位坐~
F小姐試下個個都讚好菲律賓生力! 個個都話好好飲...我就試一啖啦...
唓...好似畢威沙咁既味之嘛...有幾好飲...不過比起HK生力我都會覺得佢好飲既!
我就都係飲 ZERO 啦~
先來牛油大蝦~ 相可能睇唔到幾大隻...實物係好大隻下! 只不過係中SIZE
個汁煮得好好味! D蝦死左都好新鮮好爽 VERY GOOD呀!
燒蠔係最平! 芝士焗好貴咖~ K小姐唔食~ 我同 F小姐食晒~ 不過都幾好食
呢個炒雜菜我真係覺得十分之貴! 不過都炒得幾好食! 好香牛油
甜辣汁炒蟹我都忘記係一隻定兩隻蟹~ 個汁好食喎~ 
最中意D蟹唔會好似 HK炸過先炒~ 大家食到 咀LAM LAM~
龍蝦到啦~ 好多肉呀~ 同蝦既煮法一樣~ 牛油! 
雖然買佢地既時侯就死左! 但D肉仲好爽口~ 正呀~ 佢咁多肉都食到幾[流]
食完晒佢地大家都好飽羅~ 啖啖都係肉~ ^^
油料+野飲+個菜PHP820 全餐每人係PHP1047 一個二百都唔駛都算平既!
昨天食BUFFET 既 REGENCY HOTEL 好多人都向到影張~ 包括KF小姐啦!
K小姐話想食雪糕就行返 D-MALL 到搵雪糕買啦!
芋頭雪糕要食呀~ PHP35 好濃芋頭味
之後慢步沙灘發現個天超多星星呀! 現場超多呀~ 真係好耐未見過咁多星星
將個相機放向腳到較30秒 影到一張好清楚~ 大相會見到多D既!
之後見到個城堡幾靚又比 PHP20 影左一人幾張咁啦~
今日個城堡細緻D~ 仲有樓梯~ GOOD呀~
向沙灘見到既就係咁咖啦~

3 則留言:

  1. D 海鮮真係好平,又好食。

    回覆刪除
  2. Lo Ka Wa1/4/09 13:33

    睇見都想再去啦~~哈哈哈
    正呀

    回覆刪除
  3. Supermama25/5/09 10:16

    我計劃今年10月同我老公 & 3歲o既女一齊去,我自己超鍾意食海鮮,但我老公就完全唔掂。
    -想問下買左海鮮去d餐廳加工,餐廳有冇其他野食? -有冇其他西餐廳可以加工海鮮? -or 淨係海鮮市場對面d餐廳至做加工
     
    [版主回覆05/25/2009 12:12:00]有好多西餐廳有其他野食門口都有海鮮...用冰放晒向門前100克計~個D就會有其他野食... 呢個真係唔太記得啦...個MENU全部係英文... 海鮮市場對面d餐廳好似無咩其他野食...炒雜菜一定有...其他真係唔記得... 再唔係你地陪老公好快食完你同呀女先食!

    回覆刪除