DAY3B 九州親子溫泉之旅-09年1月27日

下一個目的地就係鬼山溫泉!

嘩~ 未入去都見到好多煙呀....
入到去先聽到好多水滾既聲! 再來超多煙呀~
超大鱷魚標本...好恐怖...
鬼山溫泉最特別就係用溫泉水養左百幾條鱷魚~
好多咖...
D鱷魚條條都好大條...見得多都驚...
睇完就又去下一個啦~ 又見到貓貓啦!
有個好大既大釜~
即管叫佢做釜地獄啦!
免費足湯~ 呢D色既溫泉我係好想好想浸咖! 打算行完先浸!
好靚既淺藍色~ 佢D水識變色咖! 有時綠~ 有時藍~ 藍色十個靚!
唉~ 本來PLAN左去浸呢隻色溫泉! 好可惜完全唔夠時間!
仲有識滾既黃泥漿!
D蛋做樣咖咋~ 不過出面就真係有蛋賣!
仲有溫泉水飲~ 好熱咖小心D!  建議飲100CC好啦~ 唔好太多!
我當然都要飲下啦! 味道係咸咸地好似飲鹽水咁!
真係好想浸呀!!
仲有蒸面美容~ 書童興高采烈走左去蒸!
又給返個印仔先!
行返去足湯時十個後悔呀! 成個池被D韓國團霸晒呀!!! 我無得浸呀!! 激死我啦!
再來就去埋山地獄
好細隻既猴子呀~ 食野食得好鬼鼠...
仲有大笨象~ 佢成日整起個鼻幾驚佢識噴水!
仲有D紅鶴

 睇完動物就會行去到上去好多煙既石到!
有煙應該就係源頭啦~ D 水識滾!
可能全部都係石所以叫山地獄
有面D水不停咁滾咖! 好熱咖!
行完又去另一個海地獄!
有個蓬花池~ 不過無咩花啦
除左蓮花! 個池有超多錢呀!!
成日都會見到既花
D日本人好鐘意種呢隻花! 呀媽話係椰菜花WOW!
真係咁鐘意滾蛋!?1?
D水又係藍色咖~ 好靚呀~~
呀媽唔講我都唔知有個海地獄入口...上面有條路行到咖...不過勁多煙...
好難先等到海地獄個口出來!
仲有幾個大鳥居
最開個幾舊石我有摸過~ 暖咖!
記住給返個印仔呀!
入面仲有個室內蓮花池~入面好暖咖~有超多蓮花
睡蓮
又有個好似血池地獄既溫泉!
過多一星期梅花應該會開晒~ 不過依家只有兩朵!
仲有好出名的饅頭~ 不過無買來食!
見到海地獄名物 布丁當然要食返個啦~ 我同書童都餓啦~ ¥250一個
蛋味好濃~ 滑得來都幾實~ 不過我覺得無焦糖仲好食
時間唔早啦~ 好快就行埋最後一個地獄 鬼石坊主地獄!
主要係泥漿溫泉!
d 泥漿識滾咖...又係好可惜唔夠時間去  浸下泥漿溫泉!
每一個地獄都有足湯! 不過無咩時間無浸啦!
給埋最後一個印仔
一個別府果然利害溫泉泉眼遍佈四週!
睇得日劇多日本都幾多咩教咩教~ 會唔會又係一個邪教...
由於時間關係我無諗過呢幾個地獄可以行晒我三個半、四個鐘時間
PLAN 左有時間就去浸呢兩個 別府温泉保養ランド   明礬温泉湯の花小屋
完全無時間可惜! 可惜~ 唯有下次有機會先浸啦!
去黑川九州横断バス只有14.44同15.54 我揀左搭14.44
因五點前到黑川個天未黑搵路都易D!
先頭車站小姐話向我地落車對面到等但我只見到返福岡個車站...見唔到去黑川!
最後見有個呀叔等車就問下佢啦...點不知佢仲唔識...
我同書童都打算放棄返去車站再問人~好彩向前行多幾十步就見到個車站!太好了!
係向正間酒店門口...個車站唔留意係以為普通巴士站!
好安心企向到等車去我地今晚既目的地 黑川溫泉!  









3 則留言:

  1. 好靚
    [版主回覆05/25/2009 21:28:00]只要天氣好~ 咩都會靚咖啦!

    回覆刪除
  2. 我都想浸腳。

    回覆刪除
  3. 有得睇無得浸,真係可惜!

    回覆刪除