DAY3C 九州親子溫泉之旅-09年1月27日-黑川溫泉

由於最後都換唔到車票都擔心無位坐~ 不過原來上網BOOK左佢就有RECORD~

講名就OK啦! VERY GOOD! 向黑川出發啦~ 上山啦!

經過個幾小時車程向黑川前一個站瀨之本會停10分鐘休息
有一間幾大手信店加餐廳仲有個展望台可以比你買下野去個洗手間!
我同書童兩個就向到樣樣試食下~ 好快速買左少少手信!

過多10分鐘到就到左 [現在地] 由於我地無叫旅館接送咁就要自己搵路!
手上無地圖就影低個大地圖搵路啦!
睇圖就好似好多屋! 實境係無人咖...黑川 D旅館好似向個山谷到咁
要落斜~ 路就係得一直一橫兩條馬路...
正當愁緊係唔係要行好大個圈先可以行到...就見到有樓梯指示!! wow太好了!
 條樓梯完全係超級捷徑! 起碼快20倍!
一路上都無人~ 不過都係得一條路應該無行錯!
黑川溫泉係向馬路下..全程落斜都幾斜咖...諗起明天自己行就.......
見到有路牌啦! 成十幾間旅館最緊要見到自己住個間 旅館やまの湯
 
 
到左啦! 四周十分之寧靜!
到了! 第一件事當然到旅館放低行裝先啦!
一大輪日文講好食飯時間..有無咩唔食..聽日幾點車我地走...之後我地就上房啦!
房間有個露台~ 對正溪流~ 白痴書童話以為落雨...咁多水聲...哈
對面D樹十個得意!
以為四周都會有雪點知無wow...
細d間屋係旅館足湯~
露台一覽!
黑川溫泉向日本係好出名! 日本人最愛溫泉 NO.1
黑川溫泉一泊兩食好多都 ¥13000起跳...好難得向 JALAN 搵到
扣完 POINT 一泊兩食 ¥21100/2人 算好平咖啦!
原本我個價錢係住2樓最細個間房~  旅館可能見唔係多人就比左間大d既4樓房~

佢都唔算好大咖咋...最細個間真係唔知幾細羅~ 不過都夠住啦!
一入到去就有個姨姨好好服侍~ 又好有禮~ 攪到書童唔係好習慣
先來一碗紅豆沙小丸子先! 好甜呀!

呀姨姨仲想沖茶不過我話唔駛啦~ 我地出去行下先~ 佢就提我地幾點食飯啦
浴衣~ 袋仔~ 毛巾!
昨天買既新背朗~ ! ¥5250
房出面有個炭爐不過都無點既!
房一出就係行去露天溫泉~ 要上一層咖向屋頂!
 天未黑就拿拿聲周圍行下啦!
呢間旅館好似係最貴~ 夜晚旅館個叔叔話我知...橋都有三條~ 勁!
行到去最多手個舖仔既斜路啦! 路旁點左d竹燈! 幾斜咖!
真係有人一個一個點咖!
手信舖都係買D擺設咁啦~ 無入去行...
基本上每間屋同旅館都有掛d橙粟米向屋出面~ 我摸過係真咖!
問過旅館老闆娘係佢地既既風俗~ 用來比山神感謝佢保護佢地!
行左最尾有間士多手信舖入去行陣買左d野啦!
唔貴wow! 叮叮漢堡飽
麵包超人尿片都有!
熊本特產~
天都差不多黑晒羅~ 返旅館啦!
夜晚既黑川更加寧靜!
真係只有細旅館先會姓客人名出來~ 今晚就係得五戶人~
中文係 山之湯
自己沖返個茶暖下先!
今日戰利品! 有d係剛剛買~ 有d係向瀨之本車站到買!
士多啤梨唔平喔¥680~ 不過見應該甜就買比書童食啦!
仲有今朝向別府買的 monchichi 送人的! ¥819
差不多七點~ 夠鐘啦~ 落樓下食飯啦! 房門口既燈...
食晚飯地方!
書童第一次食懷石料理~ 好開心啦!
我覺得好似無以前住果d咁多野食~ 不過會一路食一路來既!
火窩材料
 先試下杯自家制梅酒甜甜地唔算好重酒味~ 
 
白子豆腐~
這個係唔係好似牛呢? 食落同牛肉差不多 肉味仲勁過牛!最後睇餐單係  [ 肥後特選馬刺 ]
胡里胡塗食左馬肉....不過好彩佢唔係全生所以我同呀媽都食左!
魚生來的 [ 平目 ]...我都食左...因為個汁好開胃!

有帶子仔肉~  

 南蠻地雞~ 酸酸地開胃~ 好彈牙~!
水滾啦! 食得啦~ d 稚茸好好味!
塩燒山女魚 ! good 呀! 好滑咖~ 又唔算多骨! 仲係我最愛塩燒!
幾開心呢! 條魚都唔算好細!
魚來的 [ 甘鯛 ]
仲有三寶~ 飯 + 湯 + 漬物!
仲有個竹之子天婦羅~ 嘩~ 十個好食! 好熱、好脆食最嫩個 PART!
很漂亮的一月菜單!
食埋個香蕉 MOUSSE 加士多啤梨汁~ 飽死了!
第一次住間旅館有宵夜帶返房!
日本野真係咩都靚過~
食飯上面的紙燈
旅館一角!
路過家族風呂入左去睇下~
呢個係藥草風呂~ 不過無去浸~ 因為向地下
浸溫泉前做左個超凍夜遊! 因為睇介紹見到有好靚既竹燈~ 唔係我之前影個D...
旅館有個叔叔都唔係好清楚就帶我出去行個圈啦...嘩! 我好肯定得零度...
我只不過著全長袖衫同旅館外套...真係凍到我呢...!!!
最後都係無 catalog介紹個d竹燈只有先頭影既竹燈 真係可惜!
仲要叔叔同我一齊出去凍真係唔好意思!
沖亮洗頭就要向呢到啦! 有溫泉咖! 不過我鐘意露天多D!
返到上房床舖都舖好啦!
休息一陣睇下電視就去浸溫泉啦! 由於有一段路我又無帶細相機
我浸個溫泉就係咁咖啦!  
今次好特別上到頂樓仲要行一條 EE..ARAR既微斜木樓梯
還有第一次溫泉到無得沖亮洗頭要落返一層...真得意!
溫泉水好熱呀...但天氣又好凍~ 浸溫泉實無 VERY GOOD!
浸左好耐都係得我地兩個真係~ '正'
入夜之後真係好凍呀! 我唔係D怕凍既人都頂唔住要暖氣~
未開時得8度...真係太凍了! 後來 KEEP 住 15度好好多!
浸完溫泉又食下士多啤梨、睇下電視~ 食埋個宵夜!
咁悠閒既日子真係向日本先有!

4 則留言:


  1. 有時間請來參觀並提點
    http://ecfoto.net/heiheiwai/photo_sharing

    [版主回覆05/25/2009 23:37:00]你用咩software整個框框...成日都忘記問人! 不敢指教啦...我只是攝影生手...我影相還是很死板

    回覆刪除
  2.   好靚呀~﹗

    回覆刪除
  3. 你就好啦,咁多好野食,又唔見你肥。

    回覆刪除
  4. 夜晚喺街行,見到呢啲燈,都幾有鬼火Feel喎!
    [版主回覆05/31/2009 20:24:00]實境會好D!..因為係向地下到路兩旁

    回覆刪除