DAY5A 09年1月29日親子溫泉九州之旅

我都忘記六點定六點幾起身啦...書童話已經浸完溫泉...真係要咁早就起身..
計埋昨天一共浸左三次~ 真係覺得皮膚滑左~ 呢個美人湯OK呀!

8點3就去到食早餐啦~ 一入去就比個炭爐吸引住!
浸完溫泉人都精神D!
送粥送飯一流~
送粥送飯一流~
雙色豆腐~ 豆味勁但無溫泉豆腐咁滑!
好多呢d細細碟用來送飯!
新鮮熱辣煎前雞蛋幾靚!
好大煲粥比多兩個人食都仲得呀! 日本粥比較杰身!
大魚好好食咖~ 唔係魚乾來~ D魚肉係濕咖~ GOOD!
左手最前係菇菇好食~               右相係比大家睇下後面盒飯有幾大...
經過大半小時終於食完...書童話連續兩日咁食太飽了...
四周都係山~
我地好滿意自己間房個溫泉都唔駛出去露天風呂浸~
桂秀d房係一間間房係無私人風呂
食飽飽就慢慢行返去準備執齊野走!
主樓~ 食飯同浸溫泉都係向到!
一間間別墅房~ 有好多間下咖~
行到啦~ 我地間別墅~
留影一張啦~ 我地對呢到太滿意啦!
未打過既電話...哈哈!
住上面真係要叫佢接送~ 唔係都行幾遠!
兩人一泊兩食只需¥21900+¥300溫泉稅~
一人八百幾就可以有私人風呂加一間屋真係無邊到可以有咁平!
夠鐘啦~ 影埋張相就車我地去車站啦!
車程都要十幾二十分鐘咖~ 去到豐後中村駅!
成個站都好多葫蘆~
見到好多呢d~
火車要自己比錢...一個站就要¥660真係貴
一見佢書童又話我無死用...
下次去由布院大家都可以順手去埋九重町住一晚~
d樹好得意~
可能第一次搭日本火車...書童幾開心...
太好了~ 全車禁煙!
只需十幾分鐘一個站距離就到左由布院啦!
給完個印...出面又開始落雨啦!
先行左去一間mochichi店~ 買左兩隻monchichi電話繩
再之後見到龍貓啦~
落大雨龍貓站都收埋左...
入去行買左d野~ 不過唔係龍貓~ 哈哈
門口同入面放左好多波兒波兒!
之後就一路好大雨一路行啦!

沒有留言:

張貼留言