第七天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月19日



來到歐洲住到有天窗既屋真不錯,可惜昨晚見唔到星星!

WOW早餐已經預備好! 好豐富呀,兩個人食都夠晒!
左起蕃茄、4塊芝士、特大牛油、三色火腿!真係唔講得笑!
大壺係紅茶、細壺係咖啡,仲有香蕉味乳酪!
包有兩個暖身同脆脆地,GOOD呀!一個其實已經飽。。。加埋料唔細咖!
一個做LUNCH, 掂呀!唔駛成日無野食啦!
早餐就係向我房門口食。。。完全無人騷擾我!
MY ROOM!
佢既特別之處係佢有一個橙OR橘子
呢間民宿真係好正呀,真係感受到係民宿!
女主人心機之作
真係睇唔出大部份係乾花來咖!
我摸過佢地,真咖!
呢D咪叫綠化家居!
食飽飽九點到就出街行下。。。捷克你駛唔駛朝朝咁對我呀!
朝朝都白濛濛既?獨有咖?好彩我昨天影晒相!
時間尚早就行去昨天無行去既大湖到!
原無意外佢係城堡一角
WOW~ 白濛濛白濛濛,行返轉頭先!
昨晚間餐廳
昨天已經唔係好天啦。。。今天更加唔好!
ZAMEK就係解城堡啦!
因為有個玩具展覽見佢開左比人入去
行入去八下啦。。。無人就預左~ 轉個圈就走了
城堡隔離有間教堂
行完就去買我想買既陶瓷屋仔CZK850十間,我竟然揀左20間!
提早影相! 今日既戰利品 TELC屋仔CZK1700同名信片CZK19!
因為搭11點幾既車我既時間真係好充裕!
希望下一次有機會再來 TELC 我可以見到藍天與白雲之下既 TELC
問一問民宿女主人想叫的士去巴士站見人搭過都唔貴!
點不知女主人叫左佢老公車我,因為呢到唔係日本當然要收費啦!
成為CZK50,比錢好過要我向白濛濛天氣行十幾分鐘啦!
行就要十幾廿分鐘...車就只需5分鐘..除左一個爽字我都無野可以形容!
因為太早到關係都等左十幾分鐘,咁我等車好過車走左既!
捷克車頭會有終點站名同巴士號碼,對清楚上車就無問題!
由於TELC係中途休息站架車都停得比較耐,因為係長途車
今次架車則邊可以放行李啦VERY GOOD!

1 則留言:

  1. 個d濕立立的地,行路好辛苦又好污濁。
    [版主回覆08/03/2010 00:38:00]佢又唔係濕淋淋既。。。係怕D雪結左冰會。。。〔扇〕親

    回覆刪除