第六天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月18日


十分鐘車程就來到捷克第二站 TELC 特奇

和昨天一樣車站同入城係有一大段距離
可幸大大部份路都係平地,但可悲就是行人路地面有雪行李要拉唔可以推
火車站都唔近得幾多啦,繼續行!!!
總括這裏入城距離係近過昨更好多!行15分鐘就差不多到啦!
尾段係斜路行完就到啦!
今晚住向世界遺產民宿一晚只需CZK550
開門女主人道道地地捷克婦人,英文不是太好! 不打緊我都係呀~
由於樓梯比較窄女主人和我一起搬我的大行李箱~哈哈
收好房匙付過房費,女主人教埋我開大門就回她自家范圍1樓~

安頓好後立即出動,雖然無藍天與白雲但個天都仲叫光呀!
路過見有錢換就換左EUR300 匯率為EUR1=CZK25.2 高過布拉格了!
收好錢就周圍行啦,中意邊間就去邊間
城入面不太人又少,我自己一個開著腳架每間屋影都仲可以呀!
TELC入面既彩色屋仔全部都係世界遺產來咖, 每間都有編號! 
 冬天既好處,景點包場!
呢個正呀! 我都好想玩呀...哈
好多間屋都中意呢!
全張相都對唔到焦,濛濛地~
來張清楚既!
PIZZA 店來 NO AR 我唔要食PIZZA!
影影影~
呢間我都好中意咖
TELC另一個吸引我既地方就係佢有兩個湖仔,見人影倒影好靚!
但我完全唔知佢係會結冰...OH NO!!比返個倒影我呀!
唉! 勁白痴的我,湖水冰封中!無奈地都影返張相啦!
真係好多間屋都唔同色咖

遠D的屋仔
防水??
話咁快就影左一小時相啦~ 差不多5點了!
再由入城處行入睇下有咩晚餐好食!
完全無回覆過我既民宿!

民宿有電腦上網呀~ SO GOOD!
女主人好有心機美化自己屋企呀
人有三急~返民去個洗手間同羅貓紙出街準備食飯! 餓死啦!
就快六點啦~ 天開始黑啦! 月亮都出來了!
為左唔食PIZZA 我好努力行盡每一處地方搵餐廳!
途中仲見到我想買既野呀!! MARK 低屋既NO.明天來買!
呢張既 TELC 都比較靚...晚上就真係唔得啦!
行左一個大圈後向城堡入口側邊見到有個餐廳呀!!
餐廳係向地窖到,可能D人向第二層啦...我就唔見有人啦!
我有向布拉格見個呢隻公仔呀~ 都係向餐廳到!
無人唔緊要,有野食就得啦!難得我記得帶捷克文出來叫野食
點知MENU係有英文,打算叫侍應姐姐推介點不知佢話唔識英文!
SOUP OF THE DAY-CZK21白湯 HKD10都不用好味道
湯入面我飲到有薏米,都幾夾喎!
主菜上場魚肉咸咸地好滑,兩面都煎到脆最重要有汁,好味道呀!CZK177 港幣大既七十幾
最後一樣上場 MAX SALAD...真係超大碟唔知以為叫左意粉!CZK59 港幣廿幾超多!
雖然佢入面真係有意粉,面個D係芝士來的!
唔好以為剛撈好,我食左好耐啦! 真係好多呀...
食左一大半終於有人入來食飯啦,睇佢地都似來玩呀不過就係講捷克文!

今日向ZNOJMO買既戰利品
是日晚上雖然好得閒但無影夜景相,因為食飽飽出去都無咩街燈。
個到D人真係够晒環保,黑到差D唔識開門!
返到民宿大既上左一個鐘網就回房沖下亮...影下相...咁又一晚啦!

1 則留言:

  1. 點解個城市好似冇乜人咁?
    [版主回覆07/28/2010 22:11:00]因為好細咖咋...又可能D人向屋企唔出街啦~計埋遠D個D... 加埋都可能得百幾二百戶...

    回覆刪除