第七天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月19日


今程車比較長時間要2個半小時先到達české budějovice,車費只需CZK100!

今朝個早餐就係向車食左,咁就唔駛餓親啦,GOOD!
車站入面有電子板睇時間之後再搭車去 českz krumlov  CZK32!
大概半小時車程到啦~~ 見到彩繒塔,可以準備落車了!
上車同落車都係同一個站
落車過馬路上斜就係入城路
其實仲有一條路不過無人行過唔就行,都係行條大路先!
呢條死人石頭路真係拉行李都拉死我啦,行左我超過半小時!!
到達民宿 NA OSTROVE 填個表,比埋錢同羅鎖匙咁就上房放好野啦!
一連住兩晚合共CZK1580
民宿出面係已經好清楚見到彩繪塔,佢係城內最古老建築物!
呢到好明顯係遊客區,腳架都未開好已經有香港人叫我同佢地影相!
我都係中意靠自己腳架影張相
環境十分寧靜仲有唔小鴨
同住既地方真係超近呢!
CK城堡一部份
夏天會有人玩激流~
時侯不早啦因為怕朝早又白濛濛,所以快D周圍影相!
全個CK小鎮都被列入世界遺產,所以經常都見到昨天的屋仔
間間屋都有D特色咖!
D屋仔靚靚呀,好多間都唔同樣!
行行下要上斜。。。都幾斜咖~ 好明顯係教堂
行下行下見到今晚想食晚飯既餐廳!
上斜之後繼續行有個公園仔可以影下CK景
又是白色的世界,就快5點 所以天開始黑啦!
白痴Q小姐又向到自己同自己影相,好忙呀!
好彩我入公園快,之後見到有一兩團旅行團啦!
無野做就早D去食飯啦, 又係地窖餐廳!
呢個地窖餐廳真係太有情調,入面黑黑地啦最光就係有支蠟燭
叫左野食就先上一藍麵包係一藍,D包比較重同帶濕
SOUP OF THE DAY 超大碗,好好味好多料仲叫多杯可樂 !
燒豬手超大隻,十個食過都讚,佢係燒到好脆可惜我唔食芥辣等於無汁
我就最怕食無汁既野,我覺得同食燒肉係無咩分別!
食食下有3位HK小姐入來仲同左我搭訕,食飽又無咩做就過去傾下計!
叫多杯可樂坐下傾下,因為出到去都係無咩好做!
D豬手、肉呀就係向到燒!
今餐我本來有8折咖,但掛住傾計埋單都忘記左呢回事,蝕晒!今餐CZK295
食飽飽就離開餐廳,2位HK小姐同其他遊客講得興高采烈仲講緊
佢另一位朋友等左陣都唔等走左啦,哈哈
咁我就一個人走啦,返民宿附近影下夜景!
現在大概晚上8點到向HK都仲係好早,不過呢到真係好寧靜!
周圍影完就回民宿啦
洗手間乾淨,捷克每間民宿都整晒左企浴
房間剛剛好唔會太大
請你食個糖
又係冬季奧運會。。。係唔係無其他既野做呢??
由於有WIFI我都唔會太悶既可以UPLOAD手機影左既相上FACEBOOK!
 


4 則留言:

  1. 冬天都有咁多香港旅行團,咁冬的天氣玩得好辛苦﹗
    [版主回覆08/03/2010 00:37:00]都係個句我唔怕凍只怕熱! 我去個時農曆新年旺季呀嘛!

    回覆刪除
  2. 真的佩服及羨慕你四處旅行, 我就眼睛睇你旅行呀... 

    回覆刪除
  3. 真的佩服及羨慕你四處旅行, 我就眼睛睇你旅行呀... 
    [版主回覆08/10/2010 16:49:00]我都好羨慕你向韓國周圍去! 我留左位農曆新年去韓國呀~ 你幾時又去韓國呀

    回覆刪除
  4. 「 W A L A T O 」10/8/10 15:47

    有冇去布拉格 
    [版主回覆08/10/2010 16:48:00]有呀~過多兩日就到啦! 等多陣!

    回覆刪除