第六天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月18日



一起身就打開窗!用我手提影咖,一睇就知天色唔好!

我點會覺得佢似民宿呢?樓梯係全玻璃!
就咁行都無咩野既...係搬行李時就覺得 〔牙煙〕 D
早餐時侯唔係昨天女主人,係一個好似兼職既後生捷克小姐...

早餐當然只有我一個人食...但仍然為我準備自助早餐...真係唔話得!
住了一晚的民宿,行李向雪路係要拉咖,重死!
我覺得十分好,有機會來住下呀!
食飽飽出街都未夠十點,想點呀D霧...
無落雪...不過有少少毛毛雨...
斜對面就有一間教堂 Dominican Church of the Finding of the Holy Cross
 入去看一看有少許人在祈禱就離開了
ZNOJMO 市中心位於高地一路都是向上行~ 其實無咩雨,可能係霧水來的!
行去第一個景點
被大霧遮蓋的 St Nicholas` Church
到了! JIZNI PRISTUPOVA CESTA
唔係門口有個牌我以為行錯...白濛濛
路仔向前行會入到室內,入面有兩位捷克先生坐向到!
問佢係唔係OPEN佢話OK GO OUTSIDE!
出去就係睇下佢啦!
OUTSIDE 出面係要落樓梯,鐵樓梯可以望晒下面,側面景色如下好高羅,膽小既我好驚
落左樓梯就好好多啦,周地都係雪,好明顯真係無咩人來,腳印都唔多個!
洛東達係古老教堂...11世紀就向到啦
因為冬天關係就不設開放,其實入面都無野睇既,最可觀就係睇一睇成千年的濕壁畫
行個圈影下相咁就睇完啦!
向前行有個信箱??
過橋就是ZNOJMO既城堡...可能維修緊無咩氣勢
似唔似墳墓呀?原來真係有貓頭鷹咖,不過唔比落去!

可能係皇宮物品
未來幾天都好似經常見到差不多既雕像
洛東達對面就是 St Nicholas` Church
行去St Nicholas` Church都好近
St Nicholas` Church
如果天氣好一定靚好多,見到佢就知我昨天行左幾多斜路啦!
因為民宿行來基本上都無咩斜路!
向教堂望返去對面
行返去比較多人既市中心!
昨晚向到其實見到D勁似邪教既儀式,佢地係點火把~
哈哈佢地夏天應該會開晒!
St John the Baptist’s Church and the Capuchin Monastery
昨天邪教地點就係尖個間杏色屋,原來佢係教堂來的
WOLF TOWER 唔好睇少佢...13世紀已經向到
Town-Hall Tower 後生D 14世紀先向到
市入面景點唔多,仲有個都叫出名係向地下既 Catacombs 地下洞穴
大概都係建於十四至十五世紀,世界大戰時可以用來避難,之後D人就用
來存放食物睇相都幾光猛,仲四同八達可惜要JOIN TOUR先可以參觀
下一個TOUR 時間係14.000PM 原無以外我都已經離開向巴士上了!
入唔到就行個圈啦

出返來,望真D原來呢間係超級市場來...真係睇唔出!
昨天禁左錢有錢 SHOPPING 啦,買完野就返民宿羅行李同交房費!
一晚加早餐只需 CZK704..其實原本係700...我都唔知點解多左CZK4
不過CZK4先港幣個幾就由佢啦~ 哈哈
返去民宿前都來視察個巴士站向邊...因為走左班車就要幾小時先有車啦!
推住行李又要上一段仔斜路,好彩行一會已經係平路了!
車站就是這樣
車站都OK簡單咖,向好多路線入面搵到我班車個心都定D
捷克D巴士基本上架架都要行幾級樓梯上去,推住行李既我就當然要搬上車!
由於無直達車到係需要轉車,大概 1小時10分鐘車程只需CZK67
中途轉車站係 STARA RISE 我同另一位一睇就知旅客既人研究左
一會自己轉既巴士,向到見唔到我大要搭的巴士既NO.
外國男士好好同我搬左個行李去對面呀,大家都搵到自己要搭既巴士啦!
我既運氣比外國人好D 前班車誤點我好快就有車啦~
10分鐘到車程就會去到目的地啦!CZK22

2 則留言:

  1. 冰天雪地,好凍呀﹗

    回覆刪除
  2. 聖像光環有5粒星是 " 內波穆克的聖約翰"雕像.
    [版主回覆10/13/2010 16:13:00]多謝指教~ 不過我同耶穌...神佛都唔係咁熟~

    回覆刪除