第八天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月20日

今日唔趕時間8點幾起身就落就到樓下食早餐。
民宿樓下係餐廳來好方便,早餐是自助形式大概都係食開個D

食左第一ROUND已經好飽啦,但都再食多DD~ 哈哈
房間暖氣太熱唔緊要,我可以開窗散少少熱!
我是住在河側邊打開過窗水聲會幾大
今次東歐旅程全部枕頭都係又扁又大,返房上下網,梳洗下!
總算十點前整好出門口!可能這裏不是高地了,早上完全無霧 GOOD呀!
一出門又看見彩繪塔了,早晨!
昨天晚上夜景的地方
今天第一件事就上城堡參觀
SHIT!上城堡又要我行樓梯!
時間尚早旅行團無咁快殺到~ 暫時都人煙荒蕪~
因為冬天關係唔可以上彩繪塔
又因為冬天關係皇宮內部係唔比參觀
雖然無藍天但無霧都覺得好好天
冬天都有冬天既美,就係白雪雪!
 

雖然無得上去彩繪塔不過可以上城堡都不錯~ 打機就見過~
捷克好多間屋都繪晒花
唔駛行樓梯啦,不過繼續行上都幾斜下!
有D似哈利波特
斜路途中有個露台可以比人影相,CK小鎮在眼前!
再向前行就係城堡橋的地方
得兩秒又要影得清楚真係有少少難度咖
最緊要一定要同紅磚屋影相!
一個人都可以惡搞~ 哈哈
CK小鎮都真係幾靚既!
腳架真係好有用
偷望彩繪塔
夏天可能有得參觀既
上來目的最緊要睇下另一條路去車站有無樓梯,係無咖!
相就影完啦,可以走了!
真係幾斜咖
都係個句當時唔知腳架可以打直,我得幾細個頭!
又會有斜路可以走既。。。
11點啦去行下其他地方先
WINDOW SHOPPING
捷克好多木制產品
CK入面好多屋都好特別又畫晒~ 周圍行就會發現佢地既縱影~
行錯路,不過見到靚門口
行到昨天的廣場,無人羅,太陽出來了!
團餐地方?
應該都係黑死病記念柱
呢兩間屋仔我都歡喜!
呢個沙畫好貴呢! 睇下影下就算了!
行去搵昨天三位香港小姐叫我同佢地買彩色鉛筆店,佢地話格過價係最平了!
同人買當然自己都買返D啦,當然唔係買呢D一盒盒咁PRO啦!
再行下D未行既地方
去另一間又買返少少筆
返民宿放低買左既野去埋個洗手間又出發去第二到啦!
無處不在!
呢幾個人太遠啦聽唔到台灣人定韓國人,但真係幾危險咖
夏天會有人向到玩激流
OK 今朝視察完環境可以放心行另一條路去車站!
主要地方都行過了
另一條路超平坦呀!昨天夠膽行就唔駛行咁耐啦 >_<
見到有超市
15分鐘都不用
12點幾向CB出發

沒有留言:

張貼留言