第二天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月14日

第一天當然會早D起身啦,7點幾就起身梳洗
女主人NICOLE仲起身煮早餐比我食,我都差D忘記有早餐食
食飽飽十點鐘就出發啦~
搭地鐵半小時不到就去到 HOSOK TERE
一出地鐵站好容易就見要去既地方~
英雄廣場,今日超好天呀,個天勁藍
佢似唔講緊我自由啦~
兩邊半圓企向到既銅像係匈牙利著名國皇
一場來到當然開個腳架影下相啦~
唔好浪費,順手影埋
影完相就行左去市民公園附近~
有個十分小規模既遊樂場
歐洲既街燈真係靚
OH~ 見到城堡既物體,一定要行去啦!

D 樹超白,好特別
佢應該係城堡來既
我好次係第一次見到城堡呢,都幾意外
拉閘
 放狗
兩樣我都遇到~ 哈哈,歐洲狗真係唔駛剪毛...完全見唔到隻眼!
行入去仲有個教堂
有D係用我手機影咖
瓦達胡尼德城堡入面
D人係坐向佢身到同佢影相
其實我向公園入面係搵緊個市集,不過行來行去都搵唔到
行下行下仲行到去個人造池,有好多鴨呀
佢地好過份呀,應該係向到浸緊溫泉,D水仲識出煙
到最後真係要放棄搵市集啦,個公園真係太大了!
走啦返去搭地鐵,個美術館唔知有咩睇呢?
要排隊入去,條龍仲好長咖
之後下一站就去國會大廈
搭地鐵去到 KOSSUTH TER大概十二點到就去到國會大廈
個太陽真係好猛
去到問一問今日入場既飛售完了,明天請早
我都知無咁易入到去咖啦,不過唔緊要啦明天再來
國會大廈好嚴咖,行近D都唔得
向山都見到國會大廈同多瑙河好近,當然要去後面睇下啦
見到昨天既城堡山
布達皇宮背晒光了!
除左鎖鏈橋,布達佩斯當然仲有其他橋啦!

我下次要試下用腳架影日景先

呢張好D D
唔背光就清楚D啦
欣賞完近距離既多瑙河,我見天氣咁好就決定再戰城堡山

1 則留言:

  1. 好少有喎,冇介紹有乜野食。
    [版主回覆05/20/2010 22:53:00]因為掛住行無食野呀~ 食左早同晚餐咋

    回覆刪除