第二天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月14日

向國會大廈搭地鐵好快又去到 MOSZKVA TER
一出地鐵見到麥當勞即時仆去搵洗手間啦,我真係好急呀,
周圍都無洗手間,好彩呢個麥當勞洗手間唔駛幫襯都去得!

上山巴士就係向呢揀建築物側邊
昨天巴士有經過不過無落車,今日來返啦 [瑪利亞瑪丹娜塔]
簡簡單單就咁一揀揀向到!
[瑪利亞瑪丹娜塔] 對出
我見佢寫住係酒店來的
我D懶鬼當然搭巴士唔會行上山啦
話咁快又到昨天來既地方 [聖三位一體廣場] ,學向手信店見既POSTCARD 咁影

天氣好 馬提亞斯教堂  都鮮色D!
今日天氣咁好真係忍唔住要再來
同昨天真係差太遠了
漁夫堡即時靚晒,幾有冬日 FEEL
天氣好人都多D
望去對面河都清D
唔好浪費我既腳架
佢無封住既話係幾咁好呢...
影埋佢地就走人啦
行返出去等巴士

未有車就影下相啦
GOOD~~~
有興趣可以睇下佢地既剌綉
今日我就無行落山,搭返巴士落山啦唔好浪費我個 3 DAY PASS
之後行埋去 聖史帝芬大教堂,佢都幾高咖
佢似唔似惡魔小孩
OH! 耶穌比人遮住左!
入場係免費咖,當然入到去你可以自由捐獻啦!
少不了的彩色玻璃,我中意~
金碧輝煌既圓頂...唔駛開燈都夠晒光猛
入面都係教堂擺設啦,裏面都好大下
個箱入面係某匈牙利皇帝隻手...影完呢張濛濛地既相佢就無著燈了
真係好想睇下以前D人點起教堂
通常中間都封住,比人圍個圈行
我都好喜歡小天使既,不過佢地唔係Q版

都係向入面行個圈影下相
最后影埋個模型就走啦
右手間上D樣好有可能又係皇帝來呀~
行完都係兩點幾,時間尚早就返民宿羅野去浸溫泉啦~~~

2 則留言:

  1. 落雪天時,你著咁少衣服,冷嗎?
    [版主回覆05/23/2010 00:57:00]我唔係太怕凍~ 唔係你都唔會成日見我去有雪既地方啦~ 哈

    回覆刪除
  2. 相影得唔錯.跟團太多嘢玩, 冇去馬提亞斯教堂.
    [版主回覆10/13/2010 14:46:00]多謝! 我都無入去呀...只向出面影張相咋

    回覆刪除