第二天-上-上海世博四天團10年6月25日

今日7點 MORNING CALL,7點半早餐,8點上車!
早餐係自助,不過我唔太好粥粉麵飯,所以只是食左一條腸仔!
昨晚和導遊傾好加夜遊價錢,點不知第2天佢就遲到,當然比客鬧啦!
佢就自動自覺加時加到,  晚上10點集合!
遲到加塞車九點半先可以準備入場!今日接待預約了城市生命館同城市人館!

咁大家就一團人搭世博巴士到場館!
其實世博既館入到去真係唔知佢想表達咩...可能我理解差!
 
活力車站...
循環管道...
最後睇埋幾分鐘短片,走得。。。
下一個館城市人館
導遊話呢到多D野睇呀!
呢個館用來影相都不錯。。。牛奶盒制成市鎮!
我真係唔知新定舊既油漆罐,好新...好高!
呢個館真係幾大,一PART PART行,影左唔少相,相架係D家庭生活例子!
好多好多 FILE 櫃~
D箱似係舊啦,我見到佢地有花痕!
用紙皮做的南美貧民區
仲有其他佈景
呢個圖書館我好中意!
不明場景!
D膠桶膠盆放得好藝術!
慢慢行都只不過行了半小時!
等齊人開始落雨,不過大家都一齊去中國館前影張團體相先!
因為大家都知道去唔到中國館所以都好想買黃牛飛入去...但一隻牛都見唔到!!
香港館
11點幾團友解散各有各行啦,我又是同昨天幾名團友一同行動!
short 咖!一世都無可能排!
呢到係加長隊,真係多人到恐怖!
世博軸中的藝術品?
一行幾人要開飯啦,搵地方食野啦!

食飯前竟然比我見到MISTER DONUT!
有綠茶味呀,SO HAPPY!¥7 味道OK呀都似日本...係凍D羅!
因為有位就入左去食啦, ¥45一個套餐 〔麵加冰紅茶〕
原汁牛肉麵
魚香肉絲伴麵
本來想SHARE...但餐廳要收錢先肯比多兩個碗就變返一人食一個...
兩個D麵都幾多,牛肉麵D麵幾似意粉,伴麵就辣辣地食完都好飽!
食飽飽就進入B區去左太平洋館做印仔黨!
呢到勁似旅遊展,都有唔少印仔...D印仔靚過非洲館唔少
FIJI,我都好想去!
行左一大半又同團友失散左...大家都預有呢個情況出現所以都約左時間集合!
但我記錯左時間...早左出去...等左團友十幾分鐘! 不過都好呀休息够晒!
見唔見到D人...周圍都要排排排!! 我地就唔排唔排!!!

馬來西亞~
菲律賓
印度尼西亞館
柬埔寨館
泰國館...周圍都係人呀人呀人呀!
澳洲我想去排咖...不過團友想去俄羅斯館,算啦!
B區繼續行就係我既重點 C區歐洲區!!!
葡萄牙館
白俄羅斯館
因為見到高層想食既蘇浙匯我就衝左去睇有咩食同問訂位!
蘇浙匯太好服務攪左我成10分鐘...仲手寫張菜單比我!
其他團友去左波黑館,因為唔駛排,最後我都入埋去...超快!
AR~ 館入面唯一比較特別既東西...

好細既館,入去影幾張相就走得! 

捷克館
匈牙利都唔少人呀!
唔示D木濕呀...我個頭都濕晒...懶得羅傘...
挪威館!
團友介紹俄羅斯排45分鐘到...可惜我地去到D人因為排隊嘈到想打交...
我地就放棄左...去餐廳問下食三百幾個餐就可以唔駛排隊..但好飽喎!

俄羅斯失敗以回見到立陶宛唔駛排隊又GOGOGO啦!

見到脚印嗎?你可以企上去影既...
360度銀幕用來播熱氣球...真係...
唔好以為唔駛錢...係搶錢的! 百幾蚊同你帶到立陶宛寄...
好搶眼既克羅地亞
羅馬尼亞
下一個入既館係荷蘭...VERY GOOD 好快入得...因為係不停咁行上去!
荷蘭館既展品應該好似佢地本土紅燈區咁睇金魚缸~ 哈哈!
向荷蘭館上面可以好清楚影到海膽英國館呀~~
OH!影到斜左既意大利館
奧地利館
荷蘭館真係不錯,行得鬆動又可以同其他館影下相!
再來!荷蘭館個印仔係向館外面...無專人服侍要同D同胞死過!

2 則留言:

  1. 嘩! 你都影咗唔少館喎. 仲有幾多成未影架
    [版主回覆07/23/2010 11:29:00]我mark 住地圖影咖! Day3 影得仲多呀! 我無去到案例區同A區有一少角漏左...影左一百個館到啦!

    回覆刪除
  2. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~23/7/10 13:32

    好有心機影喎 @@ 謝謝分享!
    [版主回覆07/23/2010 15:00:00]到世博主要為影相啦! 排隊真係會排死!

    回覆刪除