第九天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月21日

今日起程到布拉格啦! 向HK已經上網買了STUDENT AGENCY車票

CK去布拉格車程大概3小時-車費只不過70蚊港幣到!
7點到車六點幾就推行李走啦~ 今日食唔到早餐了!
太陽都未出來~ 個天已經好藍!
大家都仲向夢鄉
車站當然一個人都無啦!
再見啦彩繪塔,巴士好準時來到!
食一食昨天買的早餐~ 一個香檳味、一個士多啤梨味係牛角包來咖!
因為架車太舒服啦上車無幾耐我已經訓死左!! 話咁快就到左布拉格了!
Praha, Na Knížecí
一落車真係無咩頭緒...人都無幾多個! 不過行下行下行左去大馬路電車站啦!
因為時間關係又無散銀唯有去買D野打散,買左張1DAY PASS CZK100
一程電車就去到今晚住宿附近
因為個D死人石仔路好難推O急加埋搵路都行左成二十分鐘!
今晚住的APARTMENT,都幾新淨呀!
因為都係十點幾到所以都係放低行李~ 不過放行李就辛苦羅!!
要抬個大O急上三樓!抬完真係累死我!
APARTMENT D人養的
可憐的小狗狗真係要睇門口
SOGOOD~ 11點都未夠我就可以正式開始觀光!WOW~~好好天呀!!!
周圍都是歐洲式樓宇!
行幾分鐘就見到伏爾塔瓦河~ 好近下
LEGII橋
似係歌劇院
WOW~見到查理大橋啦!
路過啦!
河上面都有不少鴨仔同天鵝!
腳架好快出場和遠遠的查理大橋同布拉格皇宮合照先!
ZOOM 近D查理大橋同布拉格皇宮
再來!
再來再來!
現在時間係只不過早上11點幾~
全行程最好的天氣出來了!
小天使同我 SAY HI!
見到佢就行到查理大橋啦
上橋了!
唔好話無人啦,布拉格大把人!
MANESUV 橋
橋上兩旁有不少石雕像不過都係複制品,真既向博物館到啦!
剛才我行過既地方
如果中間D係白色既雪我會覺得靚好多!
去到查理大橋好似同我記憶之中既形象有D出入,我當然未來過啦!
但我睇韓劇布拉格戀人條橋影得好似大D靚D~ 哈哈
條橋咁多人我都唔好意思開腳架,不過又聽唔到有人講中文可以叫佢影
最後都係向比人當我好得意既情況下自拍,真係唔好意思!
影完就進入小城區啦
可以話係手信街啦~
想坐佢地無問題~ 比錢OK啦! 有EUR18同25揀
雖然我都好中意呢D鐵杯,不過真係貴左D羅!成90蚊係小童SIZE。。。
呢D就仲貴啦
好靚呀~ 我唯有影低啦~ 哈
行行下見到麥當勞比個炸芝士引左
呢個炸芝士真係貴呀!得3舊仔要 47CZK 成HKD20
唔好話食飽。。。只可話食完就再行啦!

2 則留言:

  1. 去左邊到帶團?
    咁多日都唔寫blog 。
    [版主回覆09/17/2010 00:24:00]無帶團呀。。。好多野做。。。星期一同五都要返學。。。又有好多劇集要睇!!!

    回覆刪除
  2. 我地追緊妳的旅遊....
    [版主回覆09/26/2010 00:47:00]多謝收睇!我好努力咖啦。。。不過真係好忙!

    回覆刪除