第八天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月20日



 搭了student agency CK出CB 一個站就到了! 車費會貴巴士少許CZK30

仲有少許時間就行一行呢個CB 車站~ 洗手間向最高層要CZK5
搭巴士到了 Hluboká n.Vlt.,,pod kostelem MHD只需CZK17
天幾光~
向巴士上見到有黃色教堂就可以落車
中意既安靜的朋友真係要冬天來歐洲,好似永遠都無人咁~哈哈!
行到去對於落車好重要的路標
簡單的一間教堂外貌已經不錯
前兩天見過比小朋友座,呢架大D可能比大人座!
向住 ZAMEK 方向行就無問題!
大既行法就是落車向後上斜再行一大直路!
見到指示就行對了
戲肉到啦!行完佢就會見到目的地,加油!
真係燒咖
得招牌無野食賣...太過份!
唉條斜路真係好長呀~~~行死我了
酒店部份
Oh yeah!見到城堡頭啦,行到啦!
WOW 見到佢全相啦~人們簡稱的 白色H堡
城堡前方全是白雪雪積雪世界
到達正面,有D氣勢呀~城堡係參照英國溫莎堡改建係唔係好面善呢?
可惜背面太多雲個天唔藍~
一定要同 H堡合照一張!
似係溫室花園
H堡又名鹿堡!點解一陣你就會知道~
長椅都是白色的
影到藍色背景了~
城堡大門,好高下!
門環唔駛咁復雜呀?
個門柄好特別呀
H堡又名鹿堡既原因真係因為佢有好多鹿咖!
城堡內牆有不少鹿頭,D角好似真係真咖
呢個天花我中意呀!
頭就係石頭啦~ 角就應該係真既
H堡 全相!
入城堡要參加 TOUR CZK230 先可以入裏面參觀
未夠鐘就去影下其他相先
城堡簡中都有遊客咖,我連中國遊客都見到但等到 TOUR 夠鐘...係得我一個
又係一對一VIP 服務...今次導遊似係位大學女學生...要全英語對話
 參觀原來唔比影相...OH NO! 所以我唯一可做就真係好專心聽英文!
導覽會帶我一個個廳呀、室呀參觀,沿路見到超級多的皇室用的狩獵兵器
仲有我完全數唔到有幾多個鹿頭同其他動物標本!
SHIT!全部都係真咖...野豬都有呀!
除了動物標本仲有皇室的豪華傢俱,碗碗碟碟,電話一一都有介紹
15.15開始 大概40分鐘就參觀完了~ 就行去城堡後方
藍天已經不見了
條通花樓梯幾靚呀
時間不早走啦~ 落斜除了爽字,我都無第二個形容字!
兩面車站我都研究左但都唔肯定邊面係回程車程,因為兩面都有可能
不過因為車唔多所以等等下都有其他人所以知道邊面啦!
5點幾返到CB車站啦CZK18! 因為唔熟路所以唔敢早落車行去CB市中心!
十個餓呀! 向巴士車站見到有COFFEE SHOP即時買個蘋果批醫肚!
CZK40 一路行一路食~ 肚餓上來咩都好食!
我手頭上係無地圖...剛剛向巴士見到大概地方就行啦! 因為唔知自己去唔去CB
個天好靚呀,我行得勁快希望趕得切同CB市中心影張晚霞相!
黑麻麻的話立眼真係會以為有鬼羅!
晚霞等我唔到呀!差不多走晒啦>_<
入市中心行左15分鐘! 5點幾太陽落山了~ 黑塔都好黑了!
晚霞無晒啦!唯有等其他啦! 等咩? 等開燈羅!
5點幾已經有醉酒佬,我要好好保護我個相機! 幾驚佢CLICK親我腳架!
實地無咁光~曝光耐D先有咁光昨!
等左幾個字~ YEAH!終於開始有燈啦!
CB 市廣場係四方形...但我行來行去都無可能影到四方形...SHIT!!
咁樣已經係最WIDE啦,無辦法啦冬天都無得上黑塔,影得幾多都好!
開左燈真係靚好多呀!
車呀車你太光啦,D雪變成藍色!
影够啦,因為時間關係同黑麻麻我都懶得搵話踩左就返唔屋企既石頭
晚上回程因為都幾少街燈...比來時用多左時間先返到車站!
返到車站已經都幾餓,不過見D野食唔係我想食!
最後行埋間好大既超級市場,買定明天早餐!
上返車站等車真係要唱~ NOBODY NOBODY NOBODY NOBODY!
返到CK都差不多8點了!已經比昨天遲了食飯,所以懶得去返遠D的地窖餐廳
向民宿後面有間十分觀光的餐廳仲有LIVE演唱!
點了最安全的湯同昨天差不多都是這樣多,但味道就昨天好味點
餓了很久有晚餐食啦~ 右面3舊麵團真係超難食!基本上無食過!
鴨我都唔知係燒定係炸,肉超多不過比較鞋...不過有D紅頭菜酸酸地都好食D
今餐食左 CZK350
今天的戰利品
行了一天要好好休息一下,明天超早起身呀終於去布拉格了!

1 則留言:

  1. 你去親d 地方都好似鬼域咁..............冇人影。
    [版主回覆09/06/2010 14:46:00]因為冬天 JE ...夏天超多人咖

    回覆刪除