第九天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月21日

食完個貴貴芝士就繼續向前行~ 去到城堡區都唔駛睇地圖了~ 周圍走走
SPECIAL TOUR?
雖然我身在歐洲但周圍都真係好歐洲STYLE!
唔識路就向上行啦~ 中意點行就點行~
好特別的標誌~ 原來好似有四個咖~ 早知就去搵晒佢地啦!
門口個手環都特別漂亮
普遍一棟樓已經覺得靚!
一路上緊斜啦!唔好問我點行~ 一路上斜向上行總會行得到上城堡~哈
對唔運動既香港人之一,我! 上樓梯當然辛苦啦~哈哈!
終於行到啦~ WOW WOW WOW~我同個天有D接近呀!
好多好多屋呀!
終於行到上去城堡山啦~ 上面真係好大有大教堂、宮殿、城堡
原來九世紀已經開始起啦~ 起左幾百年越起越大!
影相時間又到啦!
望到後面嗎,城堡區係好大的!
應該都係黑死病記念柱
 
睇一睇周圍環境啦!
史坦伯格堡宮
舊皇宮入口
向門口兩旁,左面個像有D兇狠呀!
入到去好多人咖~ 已經見到教堂
聖維特大教堂~  咁貴買個鏡頭係值咖~ 影得晒呀!
歐洲D教堂間間都咁高,習慣了!
少不了彩繪玻璃,有些是慕夏作品!
這個我覺得靚呀!
死左幾百年的國王陵寢
大大的大風琴一定少不了

個告解亭應該仲可以用
 木刻的布拉格
這個戰車物體好大咖~ 似係銀做!
型呀
成台車分開影都唔少野

教堂入面仲有不少祭壇
耶穌同我 SAY HI!
都似係銀來的
行埋佢地就走了~
教堂另一面
教堂都幾高咖,你睇D人仔幾細!
我今次終於可以同D大教堂合照一下啦
聖喬治教堂
因為無帶旅遊書向身,所以都是周圍走走可能唔少地方都無行
行行走走一定要搵個靚位同紅屋仔影影相!
查理大橋
太好啦~ 有位外國人幫我影相~ 嘿!
比起上來既辛苦,走係太舒服啦!
又要去下個目的地

2 則留言:

  1. 你有冇坐那些電動車仔?
    [版主回覆09/27/2010 23:41:00]無呀~ 佢地應該係比錢參加TOUR~

    回覆刪除
  2. 認該不是祈禱室,是告解亭.中間一格是神父坐, 左右兩個房是教友做告解.告解時,神父會開佢個房一邊的窗仔.聽完一邊懺悔,關窗, 再聽另一邊.
    [版主回覆10/13/2010 16:11:00]我當告解亭就係祈禱室~哈哈 總知係同神父講野個D啦~

    回覆刪除