第九天-PART 3 一人行之白色東歐10年2月21日

由城堡區落返平地一陣間就到啦~ 睇左兩三架電車應該過橋就沖左上去
舒舒服服一、兩個站就去到對岸!
查理大橋對面行入去就是舊城區,未去過真係要跟地圖行...
因為D景點真係遮住晒!
見到好多手信店你就無行錯啦~
完全唔平的扯線公仔
這個我中意呀!
靚靚屋仔又出籠啦!
真係大部分屋都有D特別!
觀光區CAFE 唔會平啦!
 WOW~~ 到了經常向書見到的泰恩教堂,四面八方都係人呀!!!
舊市政廳
最重要係下面個天文鐘!!!

我唯一最可惜就係搵唔到人幫我同天文鐘影張相...好多人排隊影影影
點解D樓成日都咁靚咖!!!

廣場上面有成十間屋仔檔,有野食、有手信賣!正呀!
 
行左個圈揀左見人介紹的麵包桶
 
新鮮製造!
 
睇住佢新鮮烤!

一個係CZK50 一定要試呀~ 熱辣辣好味道!
 食左個桶包個人都醒晒~ 周圍行下影下,舊市政廳則面!
聖尼古拉斯教堂
行去搵人介紹有D文具賣既手信店。。。可惜我行左兩次都搵唔到!
廣場真係好多人...我真係唔好意思開腳架自拍...我好難得搵到人同我影左張相
但個位先生D攝影技術真係差到無朋友~ 最後都係自己攪掂啦...總有比人笑既時侯!
行完又去返廣場啦
我咁為食當然仲想睇下有咩食啦!
呢個真係好勁呀,超大!
有D興趣呀~ 哈
買肉送埋麵包CZK170 熱辣辣燒火腿都幾好食咖,唔鞋!
隔離仲有人唱埋歌TIM!
佢都幾細下既牧羊狗
佢真係有D型呀!
靚靚朱古力~
好復雜既玻璃品呀!

行到去火藥塔啦!
市民會館
市民會館正面
繼續走走啦,走到個人好累了!
入H&M行左個圈,好返工呀D衫!
又返到天文鐘岩岩好有報時!
行返去查理大橋等日落!
個天唔夠黑我唯有自己較黑佢啦!
呢位厲害啦,用水杯演奏~ 好聽咖!
後面就真係開始黑啦!
天都未黑就開燈啦! GOOD!
向前行就可以回家了!
天未黑又藍藍地加埋有燈既布拉格城堡總算完成任務!
來個近鏡先!
YAHOO SIZE有限~ 放大左都OK咖
影相完畢個人係十分之累,因為都行左成7小時了!
中意呀!
好得意呢!
影左就唔駛買!
旅行進行到第9天,我向布拉格既舊城廣場見到人地用腳架打直影相
我先知道原來腳架係可以打直影!!!唉真係XXXXXXXX!
晚上既舊城廣場比下午少人一點,可能大家都去左食飯了!
我向條街來來回回都行左好幾次先決定到食咩。。。
因為好多野都好似無汁唔想食呢!
最後去左街頭既路邊CAFE打算飲杯野。。。休息下我真係十分累!
唔食又唔係幾好意思都係叫左個沙律啦,又送左一藍麵包來
不過唔餓一舊都無食到!
超口渴真係想一啖飲晒佢!
個沙律真係駛唔駛咁多芝士呀。。。佢地真係多到要勃走D太咸啦!
晚餐食左CZK193 旅遊區係咁上下價錢了
食飽飽就行一會去影埋個夜景先,呢邊真係黑!
影左十幾分鐘走得啦~
9點返到民宿啦,個人真係十個累!大家可以睇下我間APARTMENT既!
可惜我無時間煮呢!
設備齊全!
訓覺上一層!
係唔係好多床呢。。。呢間屋一人同四人都係一樣錢咖!
一晚只須EUR29,我比錢時仲要唔夠散錢收平左! 真係超值呀!

1 則留言:

  1. 咁大間屋只係300元真係低住。
    [版主回覆10/03/2010 21:22:00]對呀~ 抵到爛!

    回覆刪除