DAY 8-PART B 澳洲三人行10年11月19日


食飽飽當然要周圍行下啦~ 不過都係碼頭附近~
風景如畫呢張應該都OK既!

市區呢面無藍天得白雲!
漁船來咖~ 幾靚!
自出自入都無問題
真係是但影張都咁靚!
唔好見D船咁靚~ 真係漁船來咖!
呢幾間屋好歐洲呀!
好型WOW~
歷史我從來都唔考究
有時間可以 JOIN TOUR 出海睇海獅...不過我時間!!!
無得出海睇同D銅像影下相都要啦! 睇得出好好太陽呀!
黑色真係佢型晒!
大門大開我地當然入去睇下啦~ 呢到就無漁船全部都係游艇~
隨便參觀~
佢地仲唔係海天一色!!!
可能有一架係我咖~
剛剛去過既地方!
去深灣影都影唔到啦...後面無樓咖!
兩位白痴小姐向到跳跳跳...我就要同佢地影影影...
又一張海天一色...一大片海海海~ 藍藍藍~ 
 無野比你食都唔駛飛到咁高既!

向碼頭行到無野好行就開始行去市中心
狗?? 狼??
好得意既花WOW~~
藝術品?
近攝藝術品...
好靚呀個路牌!
生晒 金秀 換換佢啦!
小教堂~ 入去睇下啦~
可能佢比較細...大部份都係木~
裝飾係木

天花係木
地板全部都係木!
不能少的彩色玻璃都有!
5點幾...D SHOP 收晒啦~ 呢間D野幾得意~ WINDOW 望下好啦!
有D似日本銀座四丁目~

同一款花都要種幾隻色
同 LAUNCESTON個 POST OFFICE勁似啦~
市入面有唔少巴士~ 不過都唔岩搭...想去既地方得好少班次
似唔似校巴...勁懷舊
FRUIT MARKET 當然要入去行下啦~ 原來係間細超市~ 不過要既野應有盡有!
價錢當然比大超市貴!
真係可以掟死人既芝士~
好靚呀~ 不過都係無買啦~
行返酒店勁羅~ D人放工 HAPPY HOUR~ 超多超多西裝友!!
向酒店行前多十分鐘就有超市~ 又係 COLES~
開始日落啦~ 8點啦...
個月亮雖然細但好圓咖~ 行到返酒店啦!

日落完了~

SHOPPING左今晚既晚餐同明天既早餐~ 仲有D帶返HK既!

食左咁多日肉今日清清地啦~ 哈~ 唔好浪費個APARTMENT~

沒有留言:

張貼留言