DAY 9 澳洲三人行10年11月20日


今朝既早餐~ 好多肉呀...哈~ 仲飲左杯即沖 LATTE OK呀~淡淡地又有泡岩我!

CHECK OUT KEEP 左行李向酒店我地就出發去今日唯一目的地!
又經過佢啦~ 今日又係好好太陽!
今日重點節目就係行星期六先有的 SALAMANCA MARKET!
MADE IN TASMANIA~
蘋果平好多WOW~
好熱鬧~ 勁多人!
勁多熱狗檔~ 酒店無早餐唔緊要~ 可惜我食飽!
外國人D熱狗真係超大檔~
每個星期六先有~ 所以要編好行程...
呢個係真花來咖!!! 超得意!!!
佢地都唔差~ 靚靚靚!
我無地方種...
手作仔!!! 佢真係超貴呀!!!
用洗廁所個d整咖~ 都好似 Tasmania devil
垃圾有人買就係錢...
有機呀...幾十蚊一打之嘛... D木鴨都係睇下好啦...貴貴貴!
賣點心~
都係野食經濟D...
佢真係好...無蛀牙...

玻璃做的...當然都係貴啦!
果皮我有買呀~ 不過唔知點食好...有次整果凍落左D...好甜咖!
K小姐買的~
不知名的花!

 外國D花真係靚D...
我都好想買咖.. 但佢要成三百幾港幣...真係買唔落手... 布袋仔...真係貴...
又一不知名靚花!!!
買左D做手信啦
K小姐見到要買了...我最憎椰絲!!!
佢成個檔都係PINK咖!!! 包括佢!!!
佢一定係最重既簿....
SO CUTE
上次去澳洲已經見既巫婆公仔

佢應該唔係劍蘭呀
菊花我識呀!
手繪紅酒杯...
買左3舊番梘
我最中意既環保袋呀~~~ 買左2個!!!
今日都仲係好天!
小朋友休息天地?
人名記念杯

又係不知名既花~ 左手果張我覺得超得意!!!
食唔落啦~ 咁大舊!
我都有買左2個向公司用!
行到去蔬菜部啦~
澳洲菜心...
D 甘荀仔真係超鮮艷~ 新鮮新鮮~
OH YEAH!!! 向 sheffield 小鎮無時間搵駝羊~ 呢到竟然有呀!!!
佢真係好得意呀!!! 想同佢影相一定要比錢咖~ 比幾多你中意啦!!!
OH~~~ SO CUTE!!!
環保袋好有用咖! 一個袋放好晒!
行完就又去 MURES 食野啦~ 同昨天比無得比呀...勁多人~
一人一打係最基本~ @AUD19.9
呢到係3打~ 好味道!!!
K 小姐買的~
OH~ 我無野比你地食~ 呵呵
昨天經過無開以為係得炸魚薯條...點知...
呢到D生蠔仲平呀~ 我其實係想食...不過真係太飽...
影多陣相我地就準備返酒店了
 
我都有想過去澳洲打工採蘋果咖...想...想..想
返酒店羅齊野就去等車~
個天真係十分之好!
BYE~ 住左一晚既地方~

昨天已買同ORDER 左向呢到等車~ 太方便啦!!! 每人AUD15
三個人既行李都放晒入去...真係幾重下咖!
中左六合彩先買到既屋
三點幾超快就去到機場啦...實在係太早我地係5點幾飛機...個機場又無咩好行...
行到無咩好行...又食...薯條係我買AUD4...多士K小姐買的~
快D夠鐘啦!!!
野又食完...行又行完...玩到無野好玩扮K小姐買支薑啤 LOGO隻 DEVIL
向酒店羅~ FREE的~ 我地無去吉百烈間廠...但我都有向澳洲食過佢D朱古力呀~
7點幾就飛返到墨爾本啦~ 又要坐SKY BUS出市區
有車出去就十分快~ 開始日落啦!
最後兩晚酒店要自己BOOK... PACKAGE 住個間太貴啦~
搵左好耐搵左間遠DD既APARTMENT...
我已經睇好左搭咩車去APARTMENT...點不知寫好架車星期日唔開咖!!!
好彩電車站有對澳洲男女向到都叫問到下路...
不過住個頭岩岩離開左觀光地圖范圍...都花左唔小時間先順利去到...
入到屋都OK~ 但原來我一張相都無影~ 因為趕時間CHECK IN
我地羅左房先去返舊酒店羅回行李
呢架巴士入面有好多女向到 DANCE DANCE DANCE咖~
去酒店羅返行李時順手向超市買的~
住得 APRTMENAT一定要自己煮下野食~ 呢碟係新鮮寬條麵不過第一次煮...
煮得太淋了...仲有碗乳酪~
今日向 SALAMANCA MARKET 買既野~

2 則留言:

  1. 中左六合彩先買到既屋-----> 應該要有 jackpot 或金多寶先至得!
    [版主回覆07/03/2011 12:44:00]應該都唔駛既~ 佢地D屋可能仲平過我地~ 朋友住九龍城都成千萬一層...

    回覆刪除
  2. 師奶仔8/7/11 16:35

    隻駝羊真係好得意......
     

    回覆刪除