DAY 11 澳洲三人行10年11月22日


又到 LAST 一天了~ 今日仲有成日時間我地就周圍行下睇下有咩地方未去!

寄存好行李就出發啦,今日天氣係咁多日最熱!

又係超老既樹~
呢到係 Fitzroy Gardens 同我地住既地方好近~ 個公園真係好大...有排行...
佢地真係要生得咁高同咁瘦...
St Patrick's Cathedral
熱到佢地都要游水!
人影欠缺...我係唔會知佢係邊個...
正門係呃人~ 永遠都唔開得!
教堂SIZE 係好似英國果D咁唔係好大...又唔係好細...
彩色玻璃永遠不會少

終於見到有人啦!
佢都唔算好細間咖啦~
天氣真係熱~ 點下D水都凉DD...
金牛?
整張正面的~ 幾晒呀...個太陽好狠毒!!!
個流水唔知點解要整到咁遠~
由於K小姐話好想食之前向布里斯本既美式早餐..就周圍去D CAFE睇下...
好可惜行左好耐都搵唔到...間間都無好多野食既早餐...
由於太肚餓既關係...見到好多人買壽司我都買來食下~ AUD4.7 好味道!
 
 最後行左好耐去到聯邦廣場入面 D CAFE叫做個早餐豐富D!
12點幾食早餐...真係 HEA~
我食完兩條壽司都包左...另外兩位小姐食啦~
見人介紹過話好飲~ 但我就無試過啦!
食完向入面行左一陣~ 又去左旅遊中心行左一陣~
本來今日有打算去 ST KILDA 個面行下...但真係太熱同晒...怕去沙灘會熟左...
M就買既 ICE LATTE AUD4.95 消暑佢都OK~ 夠晒冰凍!

WOW~ LUNCH 時間超多人!
呢間我好有興趣! 好多款湯!!!
WOW~ 似唔似上環?
全部都係食店來咖!
兩位小姐話要寄 POST CARD 所以要去郵局...整左成半粒鐘...
天氣炎熱...飲返杯野涼下先! 間果汁店係韓國人開咖!
全部新鮮  MIX 埋好好飲咖~
我同 K小姐兩份 AUD5.5
唔去沙灘...市中心又行到無野好行...我地搭電車去左OUTLET
你都唔好希望 OUTLET 有咩平靚正...我只求有冷氣!!!
向 OUTLET 到消磨左個幾鐘...我買左對凉鞋...百幾蚊港幣
行完等 TOUR BUS 返市中心啦~
又係呢到~
水來咖~
熱辣辣見到既聖誕樹...真係熱...
5點幾...商店開始陸續收工...無地方好行就打算提早食埋個晚飯返酒店!
AUD8.5 超大碗南瓜湯~ 另外兩位去左食意粉~ 我一个人食~ 呵呵!
好味道~ 不過食到我好熱呀~
又係壽司~ 收工前特價AUD5/3條 我中意食呀~ 留返D上飛機食
我飲湯太快啦~ 食完等佢地食埋搭車走啦!

 7點幾就開始去機場! 唔好見好少野...佢真係幾重...昨天買果4隻芒果唔講得笑!
又要比AUD3.7 搭電車土車站...真係唔想買...因為真係無人捉~
晚上8點幾去到機場CHECK IN啦~ 仲有成3粒鐘先起飛呀!
咁多時間當然要周圍行啦~ 睇下有無鮑魚買...不過唔平所以我就無買了!
呢間D手信真係唔平~ 所以都係睇多!
BYE BYE 啦~ 墨爾本!
法國飛來墨爾本機場開SHOW~
之前食飯時買 AUD2.5 超大個~ 羅返HK比呀媽食左!
向機場入面行行坐坐消磨時間等上機!
個機場唔係無人...係唔知點解呢面咁空...洗埋個面...換埋褲上飛機啦!
食飽飽一定要訓呀!!! 返到香港返屋企沖個亮就要返工啦~ 勁唔勁!!!
訓醒食左個早餐都懶得影...

比起3年前今次澳洲之旅真係都幾唔平... JOIN 左 3個TOUR...
第一次發生意外要改變行程...
下一次再去澳洲我就一定要識揸車先去啦!

2 則留言:

  1. 師奶仔8/7/11 16:57

    想問問...你成個 trip 大約用咗幾多錢 ???

    回覆刪除
  2. 個St Patrick's Cathedral 幾靚!
    但係澳元真係貴, 成8個幾!

    回覆刪除