DAY 10 澳洲三人行10年11月21日



呢到就係 APARTMENT 出面啦~ 環境優美~

我地住2晚既 APARTMENT~ AUD140一晚
APARTMENT 附近真係生活安寧!
行去車站都好近~ 距離市心都係三、四個站到都好方便!
今日第一站就去左參觀墨爾本監獄

要入場費咖!!! AUD21一個人都唔平!
一共3層~



乾淨版監獄
一陣有兩個白痴會玩餐包!
以前既瓦礫
呢個我玩左幾次呀~ 禁個紅色制個公仔就比人上吊...
唔駛向到嚇人呀~
上面既監獄

OH...行刑工具...
剛才公仔上吊既地方...唔知有幾多個人被......

呢2個白痴笑到我差D影唔到相...墨爾本監獄 WONDER GIRL...
我地只係參觀到一少部份
左:朋友們應該要買個返屋企啦~  右:K小姐話香港有...我真係見識少...

又行到圖書館附近啦~
免費電車真係好多咖~ 慳返唔少車費!
今日天氣好又影多張啦!
又去CENTRAL 行下啦
 每次都無食既 CUP CAKE!
我真係唔太喜歡食有蛋糕既蛋糕!
向商場行左一陣,搵朱古力店買左D手信同其他野就走啦!
街邊既 '登' 會唔會靚左D?
我同 K 小姐都想食多次辣雞~ 剛好見到...不過 CENTRAL 間竟然裝修...
又要去下個目的地啦!

等免費電車中~
點解間酒店出面要整個咁既像呢???

到達 QUEEN VICTORIA MARKET~
好靚既仙人掌~
好多人呀~ 見到好多芒果呢~
行個圈就去左食野先~ 肚子餓啦!!!
FOODCOUNT 有幾間食店~ 行個圈中意食咩就食咩啦~

煎魚~ 好滑下! AUD9.8~ 食完真係唔太飽咖~ 不過我一陣仲有樣野要食!

食飽飽我地就分開左行啦~ 我去賣肉同海鮮行左個圈買左今晚要食既野!
買完今晚野食就去熟食區行下~ 麵包店好多人買呀~
呢間仲勁~ MELBOURNE BRATWUST SHOP 真係超多人~ 要排隊!!!
上網見人介紹話到QUEEN VICTORIA MARKET一定要食~ 咁大隻都係AUD6
上面D酸菜真係好味道~ 超大既德國腸剛剛燒好~ 真係VERG GOOD!~

買完行出去就有位坐~ 不過我都係中意企向到食~
由於我買既芒果實在太重...仲有成個鐘先到集合時間...我就搭車返APARTMENT先...


 
 轉車返 APARTMENT 見到有人結婚呢~
由於車次比較疏...等車轉車返到QUEEN VICTORIA MARKET 已經遲左半個鐘了!
再返多次 APARTMENT就再出返市中心準備去88大樓~

K小姐話見過佢上電視...
同K小姐食多次辣雞~ 佢唔算係晚餐...不過已經7點了
沙冰AUD5、個雞係半隻咖啦~ 不過今次無叫SET所以只係得雞AUD10.5
佢真係好好味咖~ 雞胸都唔鞋先正!~ HOT HOT HOT!

K小姐最喜歡 EXTRA HOT!!!
7點幾啦~ 上去可以睇日景同夜景啦!
我向D地圖撕左張9折COUPON 不過都唔知佢有無比到折~ 哈

叮叮~ 到88樓啦~
東面個天仲幾光~
西面開始準備日落啦~
我都整左個~ AUD2
成日周圍行既范圍
真係高抄啦~
呢面無高樓大廈!
望遠鏡~ 免費咖~ 不過只限睇一個地方!

用細機影得仲清楚~
上到去都OK咖~ 幾多人~ 都有好多位比人坐~

有去過既地方
似唔似毛毛蟲球場?
WOW~ 行到去 88大廈個觀景台...出面就係佢個伸縮透明玻璃照相台...
佢岩岩縮返入去啦... 2位小姐一陣就去...我就NO啦...FREE 都唔去呀...嚇死!

OH~ 咸旦黃走啦~

出去嚇餐曚係要比錢咖~

比左錢就等下啦! 好多人都好大膽咖...
佢出聲你就可以去準備上場啦!
我 D 咁驚飲杯 LATTE 好過啦~ AUD3.5
我要等既係等街上D燈開同天黑~
又來高抄!
到佢地啦~ 個玻璃箱要穿個袋先可以出去~
  慢慢出去時係咩都都唔到~ 出晒去就知死!!!
一次大概10-12個~ 輪流影相~ 2位白痴要我同佢影相...但反光真係太勁!
佢兩個排隊影相時~ 我就睇下夜景啦~ 隱約見到戰爭博物館
香港真係可能得彌敦得一條直路睇得到...
黑晒啦~ 藝術中心個尖尖靚左!
呢面仲有晚霞...未黑晒~ 都好靚呀!

吃好問點解擺個咁既POSE...無帶腳架...放相機向台到試緊位影合照...哈
比左成百蚊我地向上面玩左成2粒鐘羅~ 抵晒!!!
走LU~ 行返過去啦!
我覺得我影得條橋有D型咖~

最後買埋野返 APARTMENT啦~ 裝爆個O急!!!
超市既蛋糕比較實用!

F同K小姐都懶得整野食...我就煎左下午買既野~ 11點之嘛!

LAST DINNER~ 蝦AUD5、羊 AUD5.4 食埋D乳酪~ GOOD呀~

今日買既野~ 都係食既多啦~ HAHA~

沒有留言:

張貼留言