DAY 1 東京草津11年3月3日

WOW~~~ 好耐無去過日本啦!!! 呢個旅程都好急...因為剛好見到國泰做特價3日2夜$26XX

去啦去啦~ 日圓高企又怕老細唔批假...少少地去5日4夜羅...
史上向日本最少既日子~ 因為真係好耐無去過東京就揀佢啦!

唔好講笑真係勁耐未咁過早機每次都係放工去旅行

國泰D飛機餐都真係普通~ 我都係中意西餐多D

東京我又來探你啦~ 14:30出到閘啦~ 比預期快啦!

向JR 入面買埋 SUICA & N'EX 好快就有車~ 真好彩!

出左呢個套票一直都無機會去日本~ 今次好啦終於可以用~ 我真係覺得好抵咖!
¥5500 包埋¥1500可用+¥500 按金~ 來回機場都係¥3500 唔駛轉車同搬來搬去!比啦!

久唯了的JR車票~
三月真係淡季無雪又未有櫻花!

N'EX 4年後再次搭車箱都係咁新淨

真係唔太明日本人做咩咁LIKE KARA??

今次住池袋太子 PACKAGE 入面最平呀~ 環境唔錯呀~ 景觀幾開揚

5點幾要出街~唔係天就黑晒啦!

成日都好想食...但一陣係放題所以都係唔食啦!!!

朋友食過話好食~ 要搵日日試試!

池袋都真係有好多出口咖~ 記住邊個出口最近又有扶手電梯就最好!

今日唯一一站就係去台場啦~ 搭車都比較遠~

搭到去豐州要上地面再上一層轉台場線

去到豐州係18:10到~ 天仲未黑得晒

去到台場好順利搵到晚餐地方~ 築地玉壽司~

朋友向新宿食過話好食[ORDER]~ 我就試下佢個放題啦! ¥3045一個人


我有數過我應該食左20-22件啦~哈 應該都OK未回本最少都唔會蝕太多!
蟹膏、鰻魚我最少都每樣食左幾件~ 真係好好味咖!!!
師傅會即刻手握整壽司比你食~ 三百蚊唔費啦~ 唔識日文都唔怕...台有個MENU有晒可以叫既壽司樣!


食飽飽就向台場行下~ 真係勁飽!
有 SKY TREE 模型~ 呢幾日要去睇下佢!
好得意呀架車!

3月既日本都仲幾凍, 晚上既台場唔講得少都幾大風,不過台場一定要影!!! 睇左十幾年日劇第一次來!
仲有個心心TIM~

MY MUM 幾IN 豹紋冷帽~

仲見到呀迷你自由女神

彩虹橋、迷你自由女神、超細東京鐵塔一張相有晒~

沿住彩虹橋一直都係商場~ 太凍入去暖下就OKAY啦~ 台場D SHOP好多都收得比較夜!

富士電視台

我都懶得行去搵摩天輪

入面好似有好多貓貓周圍行...可惜要比入場費唔係係我都去行個圈同貓貓玩下!

一早搵定台場超市去行個圈睇下有咩買啦~

我覺得佢好抵...我真係好想買...但我地實在太飽啦!!!
買完野見到有巴士仲平過搭輕鐵呀~ 就等巴士~

一落車就見到香港食都唔錯都 COCO一番屋~ 日本唔知會唔會仲好食呢??

9點幾啦塔地鐵返池袋~ 明天要早起遠行呀!

沒有留言:

張貼留言