DAY 2 - A 東京草津11年3月4日


WOW~~~ 天氣好好呀~ 景觀真係唔錯~ 一望無際!
昨晚買既早餐~ 好耐無食過蜜瓜包呀!
今日會遠行去浸返晚溫泉!!! 先搭山手線去東京站搵旅遊巴上車點!

東京站真係太大啦~ 向車站都行左成十分鐘先出到地面~
上到地又行多幾分鐘先去到個停車場!

確認好無去錯地方就等車到
唔好見今日天氣咁好呢到都幾大風~ 100YEN禁機買左個粟米湯飲~ 好味道!

車到啦~ 門口側邊貼左你坐邊跟住坐就OKAY~ 出發去草津啦!!!

架車行左一陣就去到個日本城...皇宮??
我當然未來過啦! 當坐車觀光~ SO GOOD!
WOW!!! 三月頭有櫻花~ 佢偷晒步啦!!!
旅遊巴開左一小時到就停休息站啦!!!
休息站我中意呀~ 得15分鐘時間去去洗手間再睇下有咩買!!!
時間尚早都唔算好多人
沿路都係高速~ 睇下田睇下風景~
又一小時又停休息站~ 呢到有好多新鮮蔬菜同生果!!!
仲有個小温室棚~ 種野真係夠晒新鮮!
最後我以好快既速度買左一盒好靚既士多啤梨~ 680YEN 咋!!!
坐旅遊巴好舒服~ 一D都唔會辛苦~ 努力睇下風景
WOW~ 仲有雪既山呀~
好日式既場景!!!
進入周圍都係山啦~ 都好多橋下
咁既色似係硫磺溫泉水WOW~
時間越來越似到啦...但點解會咁多雪既??? 我完全無準備WOW...
我真係唔知草津3月都仲有咁多雪!!!
又一次比呀媽見到雪啦! 完全多過我向韓國見到~ 哈
向草津高速車站行去溫泉街都係幾分鐘到啦~ 比想像中快好多!!!
我地間溫泉酒店~ 一井! 去到酒店都係一點幾...咁就寄存好行李去食午餐先返來羅房!
一出面口既風景~ 就係草津好出名既 湯畑!
一齊防寒物品都上晒身啦~ 都凍凍地咖~
溫泉酒店斜對面就有間寺~  光泉寺~ 紅色加白色靚呀~
係時侯食午餐啦~ 向酒店出來已經好搶眼見到佢啦!
呵呵~ 食燒餅呀~ 上網之前SEACH 過原來係咁勁~ VERY GOOD!
除左鐵板燒仲見到有八爪魚丸鐵板燒呀~~~ 即刻興奮晒!!!
八爪魚丸鐵板燒日文叫たこ焼き~ 睇日劇見人整就見過自己整當然未試過啦!!!
一份八爪魚丸燒 有六粒八爪鱼~ 但唔落八爪魚係唔示整六粒~

我同我媽當然都未整過啦~ 睇佢教整個牌睇完都OK既...但唔知落幾多醬~ 哈哈

經過一番苦戰佢地終於有八爪魚丸既樣子啦!!!

呵呵~ 佢地都叫成功左啦~ 哈哈~ 佢地整好之後係變左迷你版~
不過真係好好味~ 因為店舖較醬較得好!
仲有一樣就係日式燒餅~ 叫左薯仔做料! 因為上次帶錯呀媽食左文字燒今次食返岩啦!!!
呢個我好熟手~ 今次真係無叫錯啦~ 好好味!!! 兩樣加埋食左 ¥1340
食左一個鐘到就可以去羅房啦~
入房啦~ 有位年紀較大既女將帶我地入房同我沖茶呢D係最基本啦!
OH~ 可以休息一下啦~ 嘆一噗!
大手筆呀~ SONY 高清~
向E-MAIL 到寫住最好比到面向 湯畑 房我~ 正常對住 湯畑 係貴D咖!
相右手條馬路直行上去就係高速巴士站都好方便~
周圍都白濛濛~ 喜出望外!
剛剛 午餐到呀~ 幾近!
呢間屋仔真係勁歐洲!

沒有留言:

張貼留言