DAY 3-清邁曼谷HEA爆4人遊 12年11月11日

今日諗左好耐食唔食早餐~ 因為LUNCH 要去東方文華食個BRUNCH 怕太飽食唔落~
但我好相信我既消化能力~ 決定7點幾就去食早餐!!!
沙律NICE~~
COFFEE  NICE TOO~ 左面係我~ 勁細杯~但勁多泡~ 岩啦~ 岩晒我!!! 右手係 CUP不千勞

朋友既

我既~

自助MAX早餐~ 豐富晒~~

正呀~~~

見我咁細杯~自動來問我要唔要多杯~ OK啦~ 仲飲得落~

本來係打算游水...不過攤下攤下又懶得行~ 最後都係向房攤向到上網...

舒服既日子好快過~ 我地又到 CHECK OUT 既時候 ><

等另外兩位小姐就再影下間都唔錯既 U HOTEL

雖然你要行樓梯~ 不過有人同我搬行李就無問題啦~

環境優美~

 齊人酒店就同我地叫左架雙條上晒行李同4個女人去下間APARTMENT 100BATH

一晚2BEDROOM APARTMENT 只係 2800BATH~ 住2晚每人只係三百幾~ 平呀!!!
未有房我地放底行李就出去~ 不過東方文華比較遠叫左車來接我地~ 200BATH
車我地係個扮到好花俏既泰國女士~ 見佢咁KAWAII 多口問下佢有無包車~ 仲BOOK埋明天車~

我地都坐左成半粒鐘車去東方文華~ 一落車行幾步就搵到文華CAKE SHOP~
 
即時沖入去搵MACAROON~ 佢好出名咖~

好多MACAROON 等緊我~

第一時間睇下最UPDATE 價錢!!! 加左價都係好平!!!  好平呀!!!
唔駛諗我一個人就買左24粒~ WAKAKAKAKA 買完KEEP住向到一陣先返來羅~

之後去餐廳係要坐車仔去~ 入面真係好大咖~

車仔係哥爾夫球車仔~ 佢D石路一路行一路"登"
 
到啦~ 到啦~
WELL 一去到問有無BOOK 位~ 無呀~ 我無諗過佢無位咖嘛~ 
之後佢話無位~ 正呀!我比人打都似~
好彩佢問室外坐唔坐~ 坐就都仲有位~ 4個即時話OK啦 NO PROBLEM!!!

出面都OK既~仲靜D~佢放左個識噴水既大風扇向到~ 我地都無熱死到~

靚呀
環境優美~ 住就無錢啦~食下飯都仲比得起~

整整齊齊既餐具~ 食啦~

新鮮果汁任飲...我就一向唔係太飲野...只係飲左3分1...
同台另外3位女士勁羅...飲到我都唔好意思叫個WAITER...勁呀!!!
第1盤上場~ 小碟碟都幾精美~ 各樣野都好岩我食~
檸檬草加冷蕃茄湯...咸咸酸酸...試過就好啦...
第2盤~ 一心食海鮮就會失望~ 比較普遍~ 大蝦就最好食~

第3盤~ 最愛沙律!!!

第4盤~ 即煮意粉~ 當然大家分享下啦~ 正!

第5盤~ 法式橙汁PANCKAE~ 又係正!!!

第6小盤~ 佢係用光波爐即時整~ 超正呀!!!入面勁多朱古力醬!!!

第7盤...我相信我果時應該係好飽~ 但甜品唔食點得~ 基本上睇得同食得~ OK!!

第8盤...食埋佢地真係收手啦...羊肉來咖~ 不過都好好食~
今餐每位係食左 1400BATH~ 無雜誌講既二百幾咁平~ 不過都值得一食~
食完影多兩張相就走啦~ 因為BOOK 左去做SPA~

唔趕時間其實可以向文華周圍參觀~ 不過我地走啦
 走都要先坐車仔去羅返我D MACAROON 先~

其實文華都離市中心幾遠...想坐雙條回程都要有D運先得~ 好彩見到有人落車咁我地就上車
100BATH / 3位

之後行程就係去RarinJinda Wellness Spa Resort Chiang Mai 做 SPA~~~

去到第一件事就係同佢影張相~ 再 KEEP 向雪櫃~
向文華買既 macaroon~ so beautiful~~ 即時食兩個試試味~ 同法國 Laduee 有得揮~ 十分OK!!!

坐底一陣有人送上野飲~

再一陣有位比較女性既泰少男介紹我地一陣做SPA既油呀~ 磨沙~ 試味睇下自己中意邊隻
我地4個都係揀左 Her First Spa Touch COURSE
全程2個半鐘有多~ 上網BOOK 8折~ 不過加返TAX,其他都要 3307BATH一位
我從來都無做過SPA就當然無得比較~ 不過我覺幾好~ 無呃鐘~ 夠力道~ 大家都覺得OK~


做完SPA 當然要食埋個MANGO RICE先~ 仲有D點心比你自己羅~ 茶水自己整~ 抖返陣
休息夠我地就走啦~ 好容易向SPA 出面坐到雙條去SUNDAY MARKET  120BATH/4位

SUNDAY MARKET 其寅就係向我地住兩晚酒店條街~ 不過佢真係好長...想行晒比D時間...

同禁晚大同小二都係個D野啦~ 多D檔口~ 多D種類~

行左一個鐘有多~ 等齊人就去飲杯野~ 我真係好累~~ GREEN TEA LATTE

撈米粉~ 辣咖~ 加芽茶撈埋~ 加埋炸豬皮~ 好味!!! 食左兩次~ 25BATH大 20BATH小
之後就去左 Lili Massage 按腳 180BATH 1粒鐘...真係平到呢....

 按完腳就返 APARTMENT~ 明天遠行呀~

1 則留言:

  1. Dailysunsun Sun煮意15/3/13 22:10

    我七月又去
    [版主回覆03/15/2013 23:55:25]GOOD~ 我都好想再去 ~><~

    回覆刪除