DAY 5A-檳城食同嘆三人行12年7月2日


美好一天由早餐開始~ 酒店早餐OK呀~ 算多野食~ 飽晒~

中西式都食晒先開心~

連窩夫都有呀~ 真係飽晒!!!
揀酒店~ 早餐好唔好食都好重要~ 我一定會好好睇清楚先BOOK~
 
 
 
時間尚早~ 酒店大堂都無咩人~ 勁多梳化比人坐~ 下次去檳城太攰可以入去坐下~
食飽飽休息陣就去游水~ 不過無太陽晒到落水真係有D凍咖~

無咩人~ 包場~ 哈

返上房洗白白~ 就等夠鐘

WOW...咩事呀,,,夠鐘集合你就落大雨...仲要堅大雨...

差不多夠鐘落大堂等司機啦~

酒店有單車借~ 不過可惜我媽唔識踩

夠鐘上車都仲好大雨~ 都要走啦~

先去附近廟參觀下~

懶洋洋既仰臥佛

仲有好多佛

除左企~ 仲有坐

D 雨仲落緊!!!
之後仲去左一間 檳城不巴南暹廟堂~ 全馬唯一抱佛

廟有中英文指示必須遵守既守則,在問事前必須清淨,然後專注精神並跪在佛像面前求問
 用雙手抱佛身,心問問題,首次抱起佛像,第二次就要求抱不起神像,如果一抱起、

二抱不起就顯示佛爺已答應所求。


一抱起二抱不起 顯示佛爺應允所求
第一次就抱唔起,反而係所求希望渺茫

 可求問題不限但每條事只可抱兩次

我當然都有試下...不過我求好基本既野都好難先抱起...我唯有唔信啦~ 哈哈

包車都走左去shopping 土產行下~ 試左肉骨茶幾好味都買左兩盒~


之後兩點幾去左多春茶室 TEA 1 TEA

 一人一杯凍拉茶~

仲叫左雞蛋同炭烤包...
包就真係普通...太有厚度唔係好脆真係普通...蛋同茶都OK~ 不過3位都只係 RM7.8 就唔好太高要求
之後去左個大戶人家屋企參觀~ 娘惹屋 當然要入場費啦~ @RM10

大宅來咖~ 有天井

入面擺設好新淨~ 又西式

又中式

全屋都好多金色
 大把木櫃~ 依家十分值錢啦

中?西?泰?

入面其實有人一路介紹一路€參觀~ 有中有英~ 不過好多人掛住影相...行行下就唔見左

 
真係睇得出佢地以前伙係大戶啦

嘩~ 好靚呀

唔坐得咖~ 不過相信會好涼爽~

呢張唔係做假咖~ 佢話真咖~ 係唔知第幾代...咩都唔記得晒

大戶中意玩

佢地以前係官來咖~ 所以咁大戶羅

今時今日我都唔覺得佢係俗既

有得上去咖~ 影落去完全古裝片 FEEL 出晒來

佢都好靚下~

馬來西亞公主床???

仲有個露台

佢舖向床我真係覺得有D恐怖...掛起佢好D WOW....

又一張

呢張我相信比得人坐都唔係古董~ 不過佢既設計真係好正~

天井另一面

影完主屋...仲有其他...

又天井有意思咖..不過又忘記晒

原條紅木柱來!!!
 
不知不覺都行左成粒鐘呢~

好啦又去下一個景點!!!

暴雨左一大輪~ 藍天終於出返來~

沒有留言:

張貼留言