DAY 5B-檳城食同嘆三人行12年7月2日




又到下一個景點啦~ 應該係我地向檳城最後一個觀光點~ 姓周橋

檳城華人發源地之一的姓氏橋


姓周橋文化保存完整,走到橋上,海水的鹹味撲鼻而來,一旁停泊著小船



一路行真係全部都係木

200年前華人移居檳城時,因多靠海維生,為求方便,建立出這種高腳屋,又稱水上人家

完全係漁村風味

記住呀

我有 "裝" 過屋入面~ 好多都整得好企里~ 地方好大~ 檳城天氣熱基本上佢地都係坐向屋地下


參觀完就走啦~ 我都熱啦!

檳城地標...比我影到斜左TIM~ 哈哈
 

明明自由行都自願去左SHOPPING點~ 有好多咖啡同朱古力任飲任食~ 好多人好熱鬧
我買左包特級綠茶咖啡~ 比起超市都真係幾貴咖~ 不過一分錢一分貨係香濃D!
朱古力就唔買啦~ 超貴~ 有榴槤肉向入面都係咁話~ 食真既仲平...


之後就車我地去食旅程最後一個榴槤~ 紅蝦~ 唔平RM28 不過係好大個下
紅蝦~ 都唔岩我 都係甘甘地! 下次唔駛專登食貴野...我要死甜得咖啦!!

食榴槤隔離簡係孫中山紀念館

對唔住離開學校太耐...我真係唔知孫中山有去檳城

食完榴槤我地就去遊車河~ 司機車我地去食海鮮~ 都幾遠下咖~

有經過D離開市區既大商場

檳城其實已經有二條好長既橋~ 但都仲要再起

 
有夠遠啦~

經過大既45分鐘車程~ 司機帶我地去到海邊啦~

我地係第一台客~ 大家其實都係普通餓~ 不過無咩好做就食食食啦

 佢地真係向出面捉咖

環境幾正~ 夠晒風味啦

兩位嬸嬸無聊等食中

佢真係日日都陽光與海灘啦


去八下佢地去做咩先
 

桔仔水好味好味~ 涼快一陣

一定要食啦

一定要食啦

好味好味

扮健康!!!

酸辣魔鬼魚~~~  盬焗蟹!!!

 錯錯錯應該係 盬焗膏蟹~

好耐無食過勁大隻瀨尿蝦~ 有鮮味但肉質就唔係爽既
今餐又係到埋單先知幾錢~ 貴過上次餐海鮮~ 因為個兩隻大瀨尿蝦都唔平~
但全部埋單都只係RM164 ...真係平到無朋友...

食飽飽個天都仲光咖...太陽都仲未落山...我地食野速度真係...
 食飽飽又回程啦~

途經大超市叫司機比我地行陣啦

天光行到天黑~ 7點幾走啦~
明天要離開檳城啦~ 晚上就向酒店好好執野同休息下~





沒有留言:

張貼留言