DAY 4A-清邁曼谷HEA爆4人遊 12年11月12日


24隻馬卡龍當然唔會1日食晒~ 我日日都影低佢做最新數字~ 今日就食佢做早餐!!!

 
影一影我地間 APARTMENT

APARTMENT 大堂

佢係要行樓梯~ 仲要比左3樓我地 @.@

今日靚司機已經一早來等候我地~ 車仔細細接我地去玩啦~
 今日我地要遠行去清萊~ 想平可以自己坐旅遊巴去, 但我地有4個人包車都唔太貴唔好煩啦!
熱死辣辣仲要我周圍搵車..轉車..人都顛呀~

今日天氣好好...即係會熱死我
經過兩三個鐘車程我地終於到達~ 靚司機講好向邊到等我地我地就閃啦!!!
 
第一件事就係去 TOILET~ 你無睇錯~ 呢個金光閃閃新束束既寺廟物體就係TOILET

去TOILET 要除鞋...著佢對膠拖鞋...對鞋好大機會係濕...因為成日比人潑到水

真係金金金


 之後就搵個靚位影一影白廟先~ 真係堅白咖~

佢好似馬賽克咁痴左好多反光鏡片

喇叭來咖


我先頭以為佢係假既石魚...點不知係真的...真係襯!!!
 

 
去地獄橋啦~ 我地影夠先行~ 側邊一路有人叫咪~ 又英又泰又中叫人向前行~ 唔好留向地獄~
D 人最驚當然係D 手手啦
個天再藍D 仲靚呀
 白雪雪又真係幾靚既~
終於行過左地獄橋~ 佢真係似舖滿晒 LACE 咁
 
出面太華麗~ 入到廟入面就真係有D普通

同3位香港小姐影完相我地就走得啦

後面都有咖~ 不過唔去得
出口
許願銀塔~ 好型呀

裝滿晒都幾靚喔

要許願當然要比錢買左先啦

終於有個唔係白色

行完大家都餓啦~ 搵野食~ 最企埋係呢檔就食佢啦~

一人叫一碟~ 唔算好大碟都OK~ 新鮮即炒好味道~ 肉碎飯係辣咖~
無記錯係 45BATH碟...


食飽飽D人走左好多就影多兩張啦
THAI COFFEE 朋友買~ 痴2啖飲~ 哈哈

沒有留言:

張貼留言