DAY 4B-清邁曼谷HEA爆4人遊 12年11月12日

離開白廟我地就去長頸簇村啦~ 都係一個出名景點

 
 入面d女人基本上都帶住佢...4kg 有多  @.@
入去前先比每位 500BTH入場費先~ 唔係仲邊有原居民你睇
入左場係無人帶你行...自己搵路行啦~ 佢張 CATALOG 有個地圖仔既

WOW~ 似唔似 DISCOVER CHANNEL 拍個D地方?

好多竹~
 

夠晒原始呀?


撞岩有表演睇左一陣~ 仲未有長頸人出現~ 佢地D年紀真係唔細~

之後行到去一連幾間屋啦~ 村仔到啦~

長頸簇出現啦~~~ 前面妹妹仲細唔長得幾多...後個個位真係長啦...個頭又細.......

全世界都係仔嘆D???

我相信佢地每日就真係向到織布來賣比人...

入得來當然歡迎你影相~ 最好就當然同佢買返D巾啦~

毒菇??

 真係好長呀...
左面呢位成日都向相見到佢


影完~ 睇完~ 走啦!~ 好熱呀!!!

上車有冷氣幾好呀~

之後就車我地去多個廟~ 佢話 VERY BEAUTIFUL!

成間廟都似係貴野柚林做呀~ 黑色好型呢~

隨便入去參觀~ 要除鞋呀!
入面D 野都好新~ 好金碧輝黃~ 仲有兩層上

好靚哦!!!


行返出去游個圈~
去埋洗手間上車走啦~ 兩點幾我地就離開清萊地區~ 3小時車程返清邁

另一個森林飛~

返到清邁岩岩係交通最繁忙既時候~ 塞下停下~ 五點幾我地就同靚司機 bye bye~
今日車費 全包 2500BTH~ 我地4個人每人都係百幾蚊~ OK啦!!!
落車後跟 GPS 去搵今晚食飯間餐廳 W By Wanlamun

GOOGLE 地圖係錯咖...行極都唔岩...後來搵人問下好彩都搵到!!!
所以 GOOGLE MAP 都係會錯咖~ 不過就好少既
 呢到係食賣相精緻D泰菜~ 今餐開心呀~ 叫左好多野食~

 佢有幾個AREA~ 入面都整得幾靚~ 因為朋友 MARK 實要食呢間D CAKE 我地就去 CAKE SHOP 開餐

呀C小姐真係好驚D CAKE SOLD OUT...即時要留起幾件先...


我地既晚餐開始啦~ 隨便叫啦!!!

柚子沙律~ VERY NICE啦~  仲有好多脆卜卜野向入面!!!

燒牛肉好好味呀~~ 真係有牛肉味~

蝦餅又係好味道~ 全部熱辣辣~

呢個係類似炸麵既物體~ 開胃咖~ 好好味!!!

睇佢唔出~ 辣的~ 意粉彈牙~ 係右面舊魚真係細左D...

泰菜不能少東陰公!!! 堅辣呀~ 堅到2位小姐都飲唔到... 1位飲左D...基本上我飲晒...辣爆

軟殼蟹~ MY LOVE~ MY LOVE~ 青木瓜沙律都好好味~
 
加多個炒粉絲~ D粉絲!!! D咸蛋黃!!! 好好味呀!!!

食都咁上下要留返位比佢地... 仲要放到懶靚...食啦

先來張合照!!!
左好似我揀...好似...朱古力香蕉~ 右應該係焦糖XX

左面係泰茶味~ 右面應該係朱古力既~
食完佢地真係勁飽啦~ 清邁最後一餐晚餐真係VERY GOOD!!! 今餐4位食左 2300BATH 每人百幾蚊都OK呀!!
食飽飽睇返 GPS 原來係好近我地住個到...

OH 見到好出名既煎香蕉餅

其實我真係好飽咖...不過是但啦~ 點都食埋佢!!!
包好就係咁煎咖啦~

細細份 20BTH~ OK 我同 F小姐仲食到~ 真係煎得好脆~ 加埋練奶~ VERY YUMMY!!!
食得太飽我地都懶得出去...返 APARTMENT 睇TV~ 上下網~ 執下野啦~
 行左兩晚夜市就係買得咁多多野...真係慳爆...

沒有留言:

張貼留言