DAY 6-檳城食同嘆三人行12年7月3日


7點幾起身太陽剛剛升上來~

每天有報紙,不過我無睇


我8點幾先捨得去食早餐啦~ 兩位嬸嬸已經去食緊...我要訓多陣啦

去左叫佢比我地 1PM先CHECK OUT


連日來食左咁多野...今日個早餐都唔算太多

最後當然都係要去游下水啦~ 不過無太陽晒到落水真係好凍呀!!!

最後去商場分開左行~ 我要去鮮芋燒走多轉...
佢地食左成個鐘早餐咩都唔會食得落就自己行啦!!!
 飽都要食

呵呵~今次叫晒我想食既野啦~

但都係同台灣食有D分別~ D冰係豆漿冰來~ 是但啦~ 都好味道!!!
其實我真係好想食澳洲個雞...但真係食唔落了!!!

返到酒店仲有隻茶葉蛋等我...

最後12點幾啦~CHECK OUT 走啦~

G HOTEL 再見啦~

今日都係叫左人接去機場~ 仲係用一架有D年齡既 BENZ 來的...


其實都早左去機場...不過早好過遲既~ 但檳城個機場個時整緊周圍都圍晒板
AIRASIA CHECK IN 條隊都幾亂幾慢~
AIRASIA 係唔包餐咖...佢係我點錯左~ 我係想去程時食...點不知變左回程...
因為我ONLINE 買時已經係起飛24小時內...係唔比點餐...比左錢時先見到係回程...
個飯都幾好食~ 辣咖~ 食住佢我個人無咁驚...個日個飛機成日都震震震

明明咁好天都成日有氣流...一分錢一分貨細機就係咁...

月亮出來了
又返到香港啦~ 仲有山有雲有月亮~
今年6月又去馬來西亞啦~ 終於趕向1年前寫好檳城個遊記~ 多謝收看!!!

檳城之旅其實真係唔係買左好多野

咖啡係我媽D杰作!!! 得左面第1包係我~  右面係無溝粉既榴槤糕

雞骨茶即係肉骨茶~ SHOPPING 點先有~ 超市無咖~ 呀媽落足料煲好好飲咖
帝皇雞醬料都一定要買~ 好味好味!!!

叻沙粉大大包平到笑RM2.5...肉骨茶麵今時今日都仲未食 ^^
黑胡椒蟹麵係新加坡不過見到都買啦~
 
榴槤糕~ 我媽話好食~我都係中意食實物~ 哈

1 則留言:

  1. かおる2/5/13 09:02

    都唔少野喎...檳城都幾方便...又可以租車, 唔洗煩搭車
    [版主回覆05/09/2013 13:13:13]我都係向 yahoo 搵~ email book 好晒 會接你機~
    去到檳城先比錢~
    http://penanghometour.blogspot.hk/
    [かおる回覆05/08/2013 09:47:09]咁個包車點揾架?
    [版主回覆05/02/2013 11:54:05]好少咖啦...係得咖啡多... 我仲未有車牌~ 係包車好方便~ 又唔貴~

    回覆刪除