DAY 5-清邁曼谷HEA爆4人遊 12年11月13日


又到每日 馬卡龍 報數~ 今日係最後1日 我會食晒佢!!!

 
Last 一天向清邁啦~ 影下間屋啦~ STUDIO99 APARTMENTS 兩房一廳~

OK 大咖~ 1晚都只係2,800 baht

仲有露台咖~ 整好野 KEEP 埋行李我地就走啦

落街見到有架準備開工 TUK TUK~ 岩啦就你啦~ 100baht
 
有車就叫遠行D 去左Nimmanhemin Rd
去到 Nimmanhemin Rd 見到佢就落車啦~ 見人講過~

入去食返個早餐

ICE LATTE~ 85 BAHT

好大個包~ 同朋友兩份 75BAHT
 之後就向附近行下~ 有D SHOP  都開左~ 就行下街仔~ 我買左件衫TIM 呀~

之後去左 iberry~

勁大呀

你可以塞個頭入去影相~

食個雪糕都咁好環境

駛唔駛呀

除左雪糕仲有cake~ 沙冰~ 其他野飲~

叫左 曲奇~同藍莓芝士~ 2球110baht

食完就周圍走走啦~

周圍有新有舊~

都有唔少 cafe~
之後差多不時間就去食埋lunch~

牛肉沙律 SHARE~ +磨菇湯

朋友的豆腐沙律~
食完我同F小姐就要走啦~ 我地三點幾機飛曼谷~ 因為特價賣完2張就無啦...

另外2個係6點幾機飛曼谷~ 哈哈~

沖緊返酒店~ 約左靚司機車我地去機場 150BAHT
 
鏡頭一轉就去到機場 CHECK IN 完畢~ 仲有大排時間慢慢向機場行...

前幾日當然唔會有時間行啦~ 不過清邁機場大極有限
向到買左D 無聊野羅!!! 真係幾無聊~ 哈哈
4點幾我地就去曼谷啦~~
的士去 酒店~215BAHT~ 到達~
一連住3晚~


房就有眼睇唔係大啦~ 但一齊都新束束~ 仲有WIFI 仕用~ GOOD!!!
最可惜無浴缸~
好想用呢個微波爐叮野食...不過最後都係無機會

寫低封情信向酒店我同F小姐就出去 BIG C 啦
 

天氣咁熱幾大都向商場行到無得行先穿出街
有D 餓 向 BIG C FOODCOURT 食左個春卷 20BAHT

快速買完野就返酒店~ 睇下另外兩位小姐到未...

等了又等成9點過後先到~ 即時沖去樓下商場食飯!!! 餓死人啦!!!

比錢買左卡就去買野食啦~ 上網睇過下人地食咩都好快買左~

炒金邊粉~~~  青咖哩炒飯
 

煎蠔~~~ 煎海鮮~~
4樣加埋都只不過 260BAHT!!! 仲要樣樣都好食~~~

我當然要食埋個甜品先開心啦~ 35baht 咋!!! 平到無朋友!!!
 


食飽飽就向商場行一陣啦~
高場最底都有間超市~ 不過就當然無 BIG C 咁大啦~

今日既戰利品~ 上面BIG C 買~ 下面就係向清邁機場買

沒有留言:

張貼留言