DAY 2B 久違了的台北2人遊13年3月30日

影完個花鐘岩岩見到有巴士都唔理去邊~ 係去捷運就上左車啦~
 最後係去左北投站~ ok啦~ 坐捷運去淡水
未來台北前~ 日日睇實佢開左幾成~ 未來過台灣睇櫻花嘛~
預左多人咖啦~ 巴士都 FULL呀~ 十幾分鐘就去到~

好中式...
佢都好得意呀

櫻花未見到呢~

唔睇人地BLOG 都唔知台北有D咁似天壇既建築物~
 

岩岩來台前落左場超大雨~ 全場得返佢係開得最滿既吉野櫻~

其他既就就角度啦~OK 啦~

朋友行左一個圈話OK啦~ 佢覺得好多啦~ 佢第2次睇櫻花

我就企向到影影佢都無咩行~ 有腳力可以上去咖
又係角度問題~ 幾多櫻花~

我個手機唔話得啦~ 今個旅程全部相都係手機影~ 呃得下人咖~
 
 OH~ 賞完櫻我地就搭巴士去返淡水~ 順手行埋條多人到爆既淡水老街!!!
入左去就好D啦
人排我又排~台式烤腸~ TWD40
呢檔鹽酥菇堅啦...TWD40~ 
食完佢我喉嚨痛左個幾星期...淨喉嚨痛...我從未試過
我最後再追加多串烤臭豆腐~ 比起 HK 果D真係唔臭~ TWD30
除左食我地試飲下D薑母茶~ 海燕窩...係咁依一人幾包...重死人~ 走啦!!!
六點幾~ 又飽又攰咁走啦~
返到酒店放低D重死XX既野~ 休息一會係打算去夜市~ 不過又好似唔太餓~
就向酒店坐的士去左附近間家樂福 SHOPPING下~
 
超平!!! 真係想買幾包~ 可惜只係買左一包~

口多多又食~ TWD20...普通啦
買完野就的士返酒店放低野~ 落完雨都廢事去夜市就睇下附近有咩好食啦~

我地住個到係地鐵同商場上面~ 好方便~~

酒店附近見到有間鬍鬚張滷肉飯~ 就食你啦~

我地既晚餐~ D飯其實真係好細碗~ 我相信我平時一定食唔飽

貢丸湯~ 飲得出真係無味精~ 貢丸好味道~~~

台灣A菜~ 食得出口唔係油麥菜扮~ 真係A菜

雞肉飯~ 巧味~巧味

滷肉飯~   巧味~巧味~ 見人地食~原來係有大碗~ 不過我地都夠飽
今餐食左 TWD151

呵呵~ 我要既野送左來酒店啦~ 向HK時上網買左~

每盒都有個環保袋~

好靚呀~ 佢地真係好味咖~ 之前係人地請過我食

今日既戰利品~ 個行李即時滿滿地~

向超市買~ 飽到無食~ 放左向書櫃~

2 則留言:

  1. かおる27/6/13 10:06

    我試過呢隻鳳梨酥, 覺得佢最啱我口味...但我去門市買, 訂要好多先送貨
    [版主回覆06/27/2013 11:28:32]我一話好食個個都要買...唔係咁重會買多D...之後有FRD 去都叫佢買左幾盒...@.@

    回覆刪除
  2. 好耐冇係度留言, 你應該安好吧.
    台灣D櫻花都唔錯, 同日本果D類似.
    唔知點解, 望住D櫻花好似好有生機, 唔洗刻意種.
    不過你下面D REPLY白晒, 睇唔到
    [版主回覆06/29/2013 11:17:29]你好呀~ 呢排先勤力DD 打BLOG!~ 台灣櫻花都係日本送過去~ 留言反白係YAHOO SETTING 來...我都無計~ 我中意灰色底~

    回覆刪除