DAY 3 久違了的台北2人遊13年3月31日

 今日起到身食早餐啦~ OK啦~ 一定食得飽~ 中西各一半到...
扮下健康食得輕盈D~
中式仲有D包包點點...我就無食啦~
 11點前商場未開~我地就要地面入站~  站口就向酒店出面

我地每天搭既係蘆州線~ 雖然無住西門町咁方便~ 但我都覺得好OK~

今日走去新竹食海鮮~~~

同日本都有9個似
 轉個頭就好快到新竹~ 要搵搵巴士站呢~

天色唔好~ 但無落雨都OK啦~

好順利搵到啦~ 得15號巴士坐去總站就到~

落車行幾步就係新竹漁港直銷中心~ 呢到都幾大風~~ 你見D風爭就知啦~
仲有好多檔小食~ 不過我地目標唔係佢
 目標出現!!! 比起睇人地D相...佢都舊左幾多~

入到去又幾似釜山個魚市場~

好多蟹鉗呀~

好想試食...但太多人試...懶得搶...

重點係D海草~ 唔係個魚頭~ 我好中意食咖

 
平到爆炸!!!

行左個圈買左要食既野~ 整埋條魚ok啦!!!
 巧巧味呀~ 好爽~ 好彈牙~ 好鮮甜~ TWD150

勁多九層塔的湯蜆~?? 好好味呀~ D肉好肥美呀~ TWD80

A菜...同禁日D日菜有夠差得遠~

大蚵仔~ 仲加左野炒~ D蚵仔好大粒咖~ TWD100

我買左個D係青衣~ 台灣食興下面有火燒住食~ 加埋其他野又唔同廣東食法~ 唔錯 TWD300

花螺~ 比HK食個D硬身~ 都幾辣咖~ TWD100

買海鮮其實都係買左TWD730~ 不過加工煮同碟菜已經要TWD550~ 買走煮抵好多!!!
但其實我地食既野我相信多一兩個人都無問題~ 我地真係食到勁飽...


 食飽飽就出去行下啦~ 雖然無藍天白雲~
 

遠睇OK咖,,,

近就真係完全唔得...油下油啦...

以前我相信都唔少人影相既..

同睇人地影出來真係有分別....

日久失修...

行埋呢個湖我地都走啦~ 好順利搭左巴士返新竹火車站附近啦~
 路過~

似唔似東大門呀~HAHAHA

去到車站...話無晒坐位啦等企位...咁我地走左去搵大巴搭

行左個圈搵到大巴...但話可能要兩三個鐘先去到台北...塞車WOW...

最後接受現實...企左勁迫半粒鐘終於偷雞有位坐啦~~~


火車站落車就去行埋個好多手信既台北轉運站~ 
買埋兩盒糖村~ 睇下好想買既半熟蛋糕~

紅茶泡芙~ 好紅茶味呀~ GOOD!!! TWD40
 行完台北站就去埋市政府站

朋友未見過101大樓係咁依都要同佢到此一遊啦~

去到101附近當然要去埋誠品啦~

去到誠品就同朋友講我會向到睇書~ 你行完就自己返酒店先啦~

搵好目標~ 搵個靚位~ 坐向地下睇書真係好舒服的~
沖繩機票已買~ 去到台灣就好好努力一下啦~

睇書見到人地飲佢~ 即時問下邊到有得買!!!

好可惜芋頭無晒~ 奶綠珍珠都殺啦~ 我的晚餐~ TWD70
睇到9點幾走啦~ 岩岩買奶茶個層係通去地鐵~ 好方便 仲有好多野食咖~
見仲有D時間仲有地鐵~ 去左大橋頭間家樂福重慶店 ~
見個行李仲有D位~ 唔好蝕呀~ 再買!!!
最後沖刺~ 今日戰利品
食埋佢地~ 飲埋佢地當晚飯啦~

1 則留言:

  1. かおる17/7/13 10:34

    終於都update喇....新竹海鮮得嗎?
    妳今年又有好多遊記得緊妳寫...
    [版主回覆07/17/2013 17:21:59]新竹海鮮見唔到句句都好好味咩~ 哈哈~ 唔錯呀~
    好多野做呀 @.@ 又好多劇集睇~ 得閒來睇下啦~~ 多謝捧場

    回覆刪除