DAY 3-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月11日


今日下午要離開馬爾他啦~ 食埋個早餐我地就出去行啦~

我地住既 apartment~ 好新咖~ 屋主都係好似係住向到

今日天氣十分好~ 出晒太陽...

肥貓你真係好肥...又好污漕呀!!! 佢好嘆向到晒太陽~

搵定條最舒服既路一陣推行李去大巴士站~

附近都真係好寧靜

你覺得似咩? 我覺得佢再瘦D似廁所刷~ 呵呵

搭巴士出Valleta總站早兩個站落車

St. Publius Cathedral  唔係好大間

周圍行左個圈

原來仲有好多花車咖~ 泊晒向呢附近
 不過佢地D造型真係...

成棵樹就係得兩塊葉...

搵唔到我想搵既風景就走左...搭返巴士去Valleta總站~

呢到D樓咁型既....入面係鋼板??

 Valleta D建築物舊得來都OK

向最繁榮既街影

佢地今日又好似嘉年華啦~ 今日仲有好多著到好 "行" 既女士

真係好'行" 咖!!!

大細女士一齊著~
個個著得靚靚
 
影完就行去睇到海既地方

有D地方都真係好舊
 又上斜~ 又落斜~

走走走~ 繼續向海行

 
終於行到出去啦~

WOW~ 景觀開揚

海天一色

天氣幾好~ 仲有人玩帆船~

對面係可以上去咖~ 不過懶行就無去到,,,

睇落係唔係幾古舊?

行樓梯...NO啦...

終於要上斜...

呢到D 菜檔真係少到呢...

兩位呀嬸行路都係周圍望
返到上去又有新女啦~

佢地太有動感...


仲有地方去~ 走啦

坐巴士去左SLIEMA~ 一個好多人好熱鬧的旅遊區~

馬爾他同香港都一樣都係比英國統治過~ 個郵筒一定好熟口面啦~
大家都餓啦~ 食過 LUNCH 先啦~

向呢個旅遊區選擇仲多過市中心~ GOOD!!! 仲見到有 馬沙KITCHEN~~

自己搵位~ 有人過來落單
價錢唔算貴啦~ 個樣仲好吸引~


叫左個勁濃蕃茄湯~ VERY NICE~

焗肉醬闊麵~ 細細個都好流下~ 超熱~ VERY GOOD!!!

實物仲正過相~ 好食~ 好大份咖~

仲叫埋個甜品心太軟~ 不過真係好簡單...哈哈 今餐食左 €19.35 3個人~ 平啦~

食飽飽就去散散步~ 看看最後的馬爾他風光~

岩岩去過既地方~ 馬爾他影出來真係有D似威尼斯 WOW~

一路行一路好多人叫你 JOIN TOUR~
BYE BYE 啦~ 馬爾他大海~


搭 BUS 返屋羅行李去機場啦~
 去到機場~ 行下SHOP~ 向馬爾他真係無買過野~

海鹽來咖~ 好靚~ 不過都唔平~ 睇下好啦

我都去意大利~ 唔駛買啦~

馬爾他特產~ 哈哈

佢地都係向船身上好D~

OH~ 飛去西西里啦~

再見啦~ 馬爾他~

開機玩幾舖 CANDY CRUSH~

我以為飛機有事飛返馬爾他

原來已經飛到西西里啦~
 ENNA 火山呀~

哈哈~ 真係就到啦~

其實馬爾他同西西里真係好近~ 係可以坐船~ 但因為淡季船係晨早6點開船...
仲要貴過坐飛機我相信我一定揀坐飛機....
去到 CATANIA 有D黑仔~ 向巴士同兩個留學歐洲人傾左幾句~ 
佢仲好好人同我打電話去民宿
但飛左去留言...先頭都無為意...順順利利去到民宿無人應門...仲要係大廈來...
等人出來上到門口打門都無人應門...見佢信箱又好多信打多兩次電話都無人應..
就向轉個彎搵左間平時一定唔會揀既B&B...安頓好晒~ 正啦~ 原先B&B主人打來
話佢向屋企我地隨時上去都可以...我就唯有話我打左比你幾次都飛左去留言...
我拖住D老人家向街又唔知等唔等到你就搵左另一間B&B...
我其實真係好想返去住...但PASSPORT已經比左新B&B主人...
之後我怕電話交待唔清楚就上左B&B搵佢...因為我比左信用卡NO.佢收我一晚就唔好啦
上到去我話我搵左另一間啦...我話搵唔到你又等左成個鐘...佢話去左超市買野...當然有D唔開心
但我話帶住兩個老人家又就快天黑所以我都要安頓好佢地~ 之後佢都OK啦~

 黑仔野暫告一段落...我都係第一次摸門釘...
仲要拖住兩老... OK啦 出去搵飯食啦
行左去主教堂廣場中央

主教大象噴泉Fontana dell'Elefante

真係要去食飯啦~ 餓啦~ CATANIA 都唔係好利我...食飯都遇著嘛嘛地...

茄子意粉...佢個樣好難收貨
蘑菇意大利飯...真係得菇同飯...CREAM都無...味道完全係雞湯飯...

食食下先諗到呢個係我叫的 GREEN SALAND..
我相信呢餐係我向歐洲食過最差...€30 食飽已經好好..

第一次見唔係雪糕係雪條
返到 B&B 仲黑仔我最後沖亮...洗頭洗到一半就無晒熱水..唉...真係人都顛...
凍水沖埋個一半我都唔沖啦!!! 快D訓明天快快離開CATANIA

沒有留言:

張貼留言