DAY 4 久違了的台北2人遊13年4月1日

又到最後一日~ 早餐都唔食~ 當然要訓多陣啦~ 明天又要向香港捱騾仔~


今日直線坐出東門站
因為有左東門站可以去從來未去過既永康街~
 
 今日第一件事就去食未向台灣食過既鼎泰豐~

門口勁多香港人喔~ 我地人少少~ 2個都唔駛等好耐~ 只係等左5-10分鐘到
  叫叫叫~ 叫左幾款餃~

其實台灣既鼎泰豐都唔係平...香港就直頭貴... 不過服務又真係十分好既~

普通小龍包~ 食淨3隻時個侍應見有隻穿左流晒湯...換返比我地...

蝦仁燒賣~ 一樣有湯向入面

鮮魚蒸餃

紅油炒手~ 正喔~

紅燒牛肉麵~ 正喔~

蟹粉小龍包~ 可以再正d!
食完咁多野真係堅飽.....
 
 
 永康街睇左好多野都想食咖~ 不過一間鼎泰豐 KO晒~

見有度小月入去買左罐肉燥~

 呢間係想食日式燒餅
幾特別的外牆

呢個名真係無得頂~

呢間牛肉麵都想食咖!!!

咩都食唔落!!!!
 離開太飽既地方就去左光華買漫畫啦~ 之後無咩好做就出左西門町
去左西門町棟帆船樓入面某間CAFE 飲杯野~ 坐下~


睇雜誌講過就飲飲啦~

朋友既

我既~
2杯加埋 TWD341都幾高消費咖~ 間野有D幾層既PANCAKE好想食...
之後我就好無良叫朋友自由活動我自己一個走左~ 約返向酒店等

其實都無咩地方想去~ 只係想一個人行下...就去左搵半熟蛋糕~

見到有人影相~ 認得係海派甜心楊丞琳同小豬拍過既地方~

無無聊聊~ 行行行~
實物又真係幾似WOW~ 路過國父記念館~

 
之後再行行行~ 去到半熟蛋糕間店無開羅...我真係.................
 行完又行認得行到春水堂附近
我入左去咖~ 不過無左我想食既檸檬雞翼...咁我就無飲LU~ 仲飽緊...
 101 又要再見 啦~ 下次又唔知幾時先可以見到你

5點幾返到酒店~ 朋友都竟然未到~ 其實我地成晚上十點機慢慢都唔遲既~

出返台北車站搭國光~ 好彩我地都預到時間好鬆動~ 去機場都會塞車~

朋友得 HAND CARRY~ 我買幾多都無問題啦~ 30KG~ 濕濕碎~

桃園機場有幾大呀...入閘睇下有咩買好過~

幾年無來~ 入面都整靚左唔少
準時回程~ 台北BYE BYE~

臨走前向台北車站附近便利店搵滷肉飯~ 行左幾間都無就買左其他啦~ 我返工D早餐

TWD150
 
 

呢兩盒就向機場買~ OK WOW~ 個JELLY 本來係3隻味~ 我話我只係中意梅味~ 佢換晒比我
黑色個盒係試食過大麻薯~ 有幾隻味~ 要雪咖~ 幾好食!!!


1 則留言:

  1. 不錯的飲飲食食之旅.
    但北極光唔係天冷先出現?
    [版主回覆07/28/2013 19:02:15]4月北極圈都仲係白雪雪咖晚上都可能-10度~ 有天黑就有機會見到...新年太凍啦-20

    回覆刪除