DAY 4A-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月12日


A字 就係我地住既 B&B 出面望幾OK~ 入面就好普通啦...€70 3個人1晚...唉...

雖然CATANIA 都唔係咁利我...但點都要行多次既~

行返禁晚行過既路

今日有早市~ 行下啦~ 都好多野賣...

佢地算好平好平啦~~~ 可惜買左都無得煮!!!

馬爾他見到你地咪好羅!!!

行完又去返正常路線

昨天黑嘛嘛影左都睇唔到

禁晚來過啦

都係禁晚來過啦

呢幾個榴口真係好勤力~ 早又開晚又開

主教大象噴泉Fontana dell'Elefante 黑色大象話係古羅馬時期火山熔岩雕製而成

主教堂...我都唔明點解我無入去行個圈...

又係你地~

再一次行完就想換早餐食...好可惜好多都睇唔岩...好多都係甜...
 

邊回程邊再換野食

已經打算買麵包食~ 岩岩好見到你
€2.5 係你啦~ 就食你啦~ 仲可以自己捺要咩~ VERY GOOD!

€5 2大個 KEBAB呀~ 都幾好味咖~

入面D磚駛唔駛咁花俏
食飽飽返去羅行李離開呢個不利我的地方...搭巴士搭左幾個站再行左10分鐘到 ETNA 巴士站...
原來呢個巴士總站其實就係向火車站隔離...但GOOGLE MAP 係錯的...好彩見人拖行李行過問下人...
GOOGLE MAP 搵Sais Autolinee SPA 個到就係幾間公司巴士總站

搵到車站都仲要去換ENTA OFFICE 買車票~ 其實就係向車站斜對面

無好好做功課來回係平D...點不知係要即日!!! 蝕左呀!!! 因為我會住1晚...
兩位呀嬸幾叻呀...坐向到等我撲來撲去
 
順順利利上左車~ 離開CATANIA 呢個鬼地方~ 向Taormina進發!!!

就到啦~ 向Taormina下面啦~

又真係有人沖浪

好天~ D水顏色就會好靚啦~

有無人可以話我知點解D水可以兩隻色呀? 深淺??

OH YEAH~ 我地到左 Taormina Bus 站~ 仲要行一段路入城....

推呀推~ 努力慢慢行啦~ 今日要上斜~ 明天落斜就好爽啦~

OH YEAH~ Taormina我到左啦~

登登登登~ 第4次去歐洲終於第一次住酒店啦!!! 真係第一次~ 唔係講笑!!!
去到已經比房我地~ 房間OK啦~ 唔係好新個D~ 但個洗手間反而望落新D~
最最最緊要水力夠~ 無窮無盡熱水~ 我地即時覺得自己去左天堂!!!

Taormina 其實真係好細~ 參觀完無野好做我都 比左   €3 上下網~
 夏天既 Taormina 係十分十分之旺咖~ 住一晚唔平的


出去觀光啦~ 走走走~ 周圍都無咩人~ 好舒服咖~
做咩成日留淨個頭咖~





沒有留言:

張貼留言