DAY 3 沙巴三人HEA住遊13年6月13日

禁日出海嚇成咁...今日就全日都係食啦~
本身PLAN 去食東昇班魚旦同麵...問左兩三架的士來回都要成 RM50
我相信食盡4碗野都係幾十馬幣食一食無左百幾銀...我肯兩位呀嬸都唔制...


所以我地就去返Wisma merdeka 食蝦面~ 講到蝦面我地向檳城都食左兩次~
蝦味勁濃~ 價錢實惠~ 沙巴呢間都好味道不過價錢就叫貴好多了

坐我地後面有兩位沙巴闊太...C嬸嬸係好中意同人搭訕
兩位沙巴闊太叫我地一定要試下本地咖啡...2凍1熱...黑到爆...
飲落一定比平時D濃味D~ 但又唔算好苦...試下都好既~

蝦湯頭望落清淡~ 實際上蝦味濃郁~ 配料本身已SET好無得揀~

有米粉, 金邊粉 同當地人中意既 蛋麵
之後佢地繼續吹水~ 叫我地出島玩呀~ 我地就話比佢地知昨天咁刺激既船程
呀蝦麵老闆係話禁日咁大浪佢都唔搭船返屋企羅...我地真係太勇敢了!!!
3碗蝦麵+3杯咖啡RM24.8

Wisma merdeka 向前行就係 Suria Sabah
去商場3樓行下超市~ 買左唔少沙巴咖啡~ 羅返酒店實在近


向商場買左對布帶人字拖~ 唔會"銀"腳

酒店對面就係沙巴觀光中心...有野問行去對面好方便

休息一會我地又再出動...先去搵網友介紹燒大眼雞行左2個圈佢講既地方都無...

熱到佢地都唔想行入去

再行左間超市  KK PLAZA 樓下間 UP DUP 超市D野係真係最平

最後又去返 Secret Recipe Suria Sabah 食個 HIGH TEA

第一次去馬拉時食過既朱古力香蕉CAKE

藍莓 Tiramisu

3樣野食左RM29.6 D蛋糕比以前食我覺得縮左水...不過上次食都好耐之前~ 無比得

 
岩岩D野唔夠2位嬸嬸飽~ 兩位嬸嬸要食D熱野 去左Suria Sabah 個FOODCOURT

我無咩興趣就無食到啦

之後又返酒店休息~ XD
因為唔甘心搵唔到間大眼雞~ 有張舖頭對面既相就去左旅遊局問下

我返到酒店房見到佢出現...間房仲有聞到榴槤味...C嬸嬸真係斗膽買佢地返來食...
好彩房個窗開得...唔係D味散唔到就死羅...1星期房租呀~

其實酒店對面就有間富源~ 不過我地全程都無食過~
之後佢有佢地向房攤~ 我就去搵大眼雞~
 

行左另一邊~ 經過Atkinson Clock Tower
行到怡豐叻沙附近

再向前行

好彩個BLOG 有呢張相...GOOGLE 搵到佢係向雙天個附近...同佢講既地方差好遠
 
Cathay Cineplex Kota Kinabalu

搵到大眼雞啦~ 就向Cathay Cineplex Kota Kinabalu 對面

仲搵你唔到~ 買左4條都係 RM10 買完佢就行返去啦~ 仲係熱辣辣咖!

又食!!!

食完佢地都只不過5點幾...又要等肚餓食晚飯~ 哈
買完魚個人熱到爆~ 沖返個亮~ 亮爽下

之後7點幾就再活動經過D肉骨茶幾多人

又去美麗華行個圈~ 我地就係買左唔少呢個沙巴咖啡~ 1大包有10小包送比人岩晒!!!

之後又行呀行呀行左去勁多人既大茄來
C嬸嬸高超等位技術下我地唔駛好耐等到有冷氣既台!!! 真係要拍手!!! 出面真係好XXX熱

唔駛講~ 一人一杯涼下先

 
好出名既椰青布丁

飯後先食~ 上定台先~ 我地應該叫佢做椰青大菜糕~ 自己向屋都整到

D人話好好食的招牌豆腐...呀...我覺得可以唔食...佢比較硬身...入面唔係滑的

奶油中蝦~  蝦爽甜~ D 汁係甜~ 岩我食

千萬唔好食軟穀蟹...由於向馬拉我都好少問價錢...埋單見佢可以係最貴...痴線

甘香蟹~ 有D沙茶醬味道~ 細蟹肉都幾甜

超大隻沙白湯...大到真係有D UN...湯有鮮味但咸左少少

燒蠔...可以唔駛叫...比較普通...無咩鮮味

炒小扇貝~ 細細粒肉好鮮甜...個醬太易食出落泰式雞醬...

個蟹仔有好多糕呀~ 都唔錯

今餐D野比較普通...只係價錢取勝...唔係所講咁好食...但食一兩餐都無問題
3個人 RM136  三百幾港幣

呢到就係今日既戰利品~ 都唔係好多啦

今日向Suria Sabah買 RM45 3件 兩件係 A嬸嬸好簿身下

3 則留言:

  1. 大茄好似麻麻地噃,雙天,華興好似口碑吾錯去超市入貨作手信,好提議﹗
    [版主回覆08/30/2013 16:56:27]大茄食都唔係貴野~ 可以一試既~ 不過堅多人等位~
    基本上我只會買野食~ 所以一定去超市~

    回覆刪除
  2. 真係犀利,連留言都可以搬到,請問點樣搬?我去左大茄來食海鮮,吾係好掂,椒鹽瀨尿蝦又貴,哦肉梅架,只有奶油老虎蝦味道可以﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以大茄來只識合食一次...仲要食d 平野好啦~ 留言係係搬到 但全部相我要又頭整過...你整唔整先?

      刪除