DAY 4 沙巴三人HEA住遊13年6月14日

本來我係打算食富源~ 不過兩位嬸嬸想食叻沙多d 就再食多次怡豐叻沙
個拉茶真係次次都咁多泡~
 今日2個叻沙~ 1個牛雜米~ c嬸唔食牛~ 我同我媽試下...
牛雜米係似肉骨茶既味~ 不過就咸左d都ok~

C 嬸要試下馬拉糉...應該係甜既我無食到 今個早餐食左 RM29.8
食飽飽返酒店等到差不多夠鐘就 CHECK OUT 行去Wisma merdeka 等車去今晚酒店
昨天去左觀光中心叫佢同我問問幾點有車~ 我怕WEB SITE 個時間係好耐之前
今晚經公司 BOOK 左 住1晚  Shangri-La's Rasa Ria Resort
 架車遲到~ OKAY啦~ 有到就得~ 經過出島個碼頭

沿路差不多都係海
 先停一停向 One Borneo Hypermall
 之後半小時不用就到左 Shangri-La's Rasa Ria Resort
一入酒店真係會有人打鑼歡迎你~ 之後仲有即奏音樂~

大堂樓底超高
 坐一陣有人提供 WELCOME DRINK 啦~ 由於服務太好係1對1單位服務...等下啦

每組 OR 1PAIR 人舒舒服服等佢招呼你
WOW~ 渡假就係咁羅
一陣要去玩水
 
  可能我地要加床~ 佢叫我地行下先~ 15 MINS 再羅房卡
CHECK IN 其間 佢OFFER 加 RM320 轉去 OCEAN ROOM,
OCEAN ROOM 我知好大好正~ 不過算啦~ 普遍房都夠啦
每間房出面都咁靚咖
房間都 KEEP 到新~ 高床暖枕呀~ 嘿
  下層係梳化同書台~
加床~
洗手間都OK

闊佬到爆
 
仲有生果比你食
玩水不能少

住得向到除非自駕~ 否則都係向酒店食啦 ~ 

去玩水啦~~~

未落水去個沙灘行下先~

好寬呀...
嘩...好遠呀

紅旗呀~ 唔好出海呀
有D 長灘島 FEEL~

唔會向沙灘游~ 坐下望下海都好

 
當時心聲~哇哈哈

 細路池
 
 大人池

我怕我超齡唔敢去玩

時間到有排球打...見到D韓妹每次都只係開球...從來接唔到球 XD

忍唔住叫左個貴價午餐...RM42 好好味~ 好大份...都夠3個人食...~ 5星酒店係咁上下價錢

呢個韓B 超得意~ A嬸嬸都忍唔住要去玩下


青蛙B~ [ UN 亮~ ]

玩到5點幾走LU~

今晚就食你啦~ RM140 BUFFET...
回房走廊景觀
識轉彎既樹枝...真係型
 我都幾黑仔呀...呢到係好容易見到好靚既晚霞但我咩都睇唔到...
 咩都睇唔到就去食飯...
 個BUFFET 我都無咩其望~ 好彩都OKAY~ 收咁貴都叫有海鮮食

生蠔唔得啦~ 無咩味~ 琵琶蝦係最好味~ 真係甜...大蜆都係普通
 蟹肉就麻麻D肉質唔得~ 呀媽話雪得太耐~

今日星期五主題係燒魚 食多D啦~ 早知禁日唔駛去買大眼雞啦~ 哈


 不停咁食琵琶蝦
即時煮~ 個馬拉廚師仔幾靚仔...

都係琵琶蝦~
繼續大眼雞
食埋之後個D真係飽到呢...
 

 呢到係有榴槤同粟米雪糕~ 睇顏色真係睇唔出...
 食飽飽簽個名走得RM420...我都係第一次向酒店咁高消費~

飽到無朋友...回房~ 3個都係咁懶無再離開房間啦~ 嘆向床到睇電視~ FB!!!
同事話想張d有記念性既手信wow~ 我都唔知幾耐未買過食野以外既手信...


沒有留言:

張貼留言