DAY 4B-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月12日


行緊去第一個景點 Teatro Greco Romano

入場要錢咖 €8/位

都有好多屋仔

CASTELMOLA 本來打算上去~ 不過見天氣嘛嘛都係算啦

陰天有陰天既靚既~

Teatro Greco是古希臘露天半圓型劇場!歷史超耐有成千幾年~
以前被羅馬人做過武士格鬥場~
破壞原先舞台和樂隊席~ 今時今日晚上都會有音樂會~ 會有音響同搭場景~
 無敵大海景
 Mt Etna 見唔到啦
藍天白雲下係會仲靚

山腳下~

行上去影下個正面~ 劇場同古蹟隔開,兩邊行樓梯上去。
企向觀眾席頂~ 好天會見到遠方 Mt Etna,好可惜今日 Mt
Etna 被雲為遮住左

GOOD~ 都差不多影晒成個場
 

行到最高就望埋另一面


咩都影夠落返去啦~
 
見到佢好得意呢

超級大咖

呢D無比人整花啦~ 真係好大咖~
佢地都係超級大

離開 Teatro Greco Romano 就行下兩邊D手信店...只係向門口行過就算~ 哈哈


西西里特產... 古怪...

我影下就OK~

佢地真係幾靚咖~ 不過價錢我相信都好好靚!

太陽晒時佢一定好有用

OH~ 見到甜品店~ 我入去行左個圈

西西里D甜品咁出名當然要試試€

價錢都無問就買左3個

 

我地行左去廣場食甜品~

只不過買左 €5 都包得咁靚

大個D係叫Cannoli 向西西里會經常見到
脆皮筒係油炸內含芝士和朱古力碎食落沙沙地外脆內軟~ 幾甜咖
右個下野莓VERY GOOD~~~ 細細個好有莓味~ 酸酸甜甜~

我地坐向廣場仲可以對住個大海食甜品~

睇電視見過人地食仙人掌果

廣場最特別就係黑白階磚~ 係時候食午餐啦~

就去有貓貓呢間餐廳

大家都制左水咁耐~ 慢慢飲啦~

最簡單既 PIZZA 都好好味~

意粉唔細咖~ 食兩樣已經飽啦~ 今餐都食左 €33

影埋個鐘~
 之後我地就返酒店休息下~ C嬸嬸 A嬸嬸 又沖亮...又訓覺...我玩CANDY 上網...幾悠閒!!!

之後我都唔小心訓左...出去影相時個天黑晒啦!!!!!
 

黑嘛嘛咩都影唔到啦...

我影完兩位呀嬸等我搵好食邊間餐廳先動身

晚上真係無咩人咖~ 見人介紹D餐廳無開...就近近地去酒店隔離幾個位餐廳

GRILL MIX SEAFOOD~

有橙味既意大利飯

最後叫埋兩碟 Tiramisu
呢到咁少野已經食左 €50... Tiramisu貴到爆炸!!! €5 碟...
食飽飽都係8點幾...我地今日真係十分十分悠閒!!!
晚上有咩可以做呀~ 就係繼續 玩CANDY!!! 沖個十個舒服既亮~

1 則留言:

  1. 好鍾意歐洲呢啲山城!
    [版主回覆08/04/2013 23:39:19]ME TOO~ 所以有機會都會去~ 西西里有好多呢

    回覆刪除