DAY 1B-新加坡食食食4天 13年7月4日

酒店出面呢坐野~ 2010年時經過~ 下次經過就知我住過邊~

  
一落酒店四圍都係高樓大廈~ 好多都係銀行大廈~
2、3分鐘都無我地就行到老巴剎
 
 
食碗彈牙魚旦先~  SGD6~ 依家先覺得貴
真係食左碗魚旦就走左~
之後經過 C小姐講過食過話OK既肉骨茶再食~
唔大碗...唔食唔可惜既肉骨茶... SHIT!!!
再加多隻豬手 ~ 好多肉呢...
食完又走~ SGD14.5
之後再走圍行行~ 開始離開銀行中心附近~
見到我向邊啦~
成條街都係屋仔
睇睇GPS 搵到亞坤~ 又食呀
一個鐘內食左3間~ SGD6.1 麵包仍是很脆~ 
之後開始落雨仔~ 我地就坐多陣先~
始終都要走啦~ 再行去到牛車水啦...
牛車水有個新開商場入去涼下冷氣~ 去個洗手間~
無咩野好行的~ 走得
向牛車水坐 MRT 去 ORCHARD
行左陣街~ 有野買到~ 
行街會攰 ~ 攰就當然飲返杯野啦~ K小姐請的~
行多一陣我地離開ORCHARD去左 ANG MO KIO 搭左SGD6 TAXI 去食蟹
7點到兩個都唔餓~ K小姐怕唔食遲D好多人都係心思思話食
C小姐又話裝修得一半做生意...我諗佢應該發緊夢~ 一齊如常
之前都唔見有蟹放出來比人睇...可能我無留意
兩個人堅持食兩隻蟹~ 仲要大唔要細~ D蟹好似貴左...預計SGD160...
HELLO~ 3年無見啦~ 我又來探你
坐左向張睇住佢打包既台隔離~ 好多人買外賣咖~ 
等到有位坐~ 仲要等食~ 濕紙巾要錢咖~ 影完比返左佢~ XD
桔仔水涼涼佢啦~ 
 我叫左咖~不過唔係我的
今次食未食過既味 CHILL CRAB~ 堅係辣~ 又甜又辣...好好味呀~
蟹米粉又來啦~~~我好掛住你咖!!!
  
 大合照~ 一人一隻~
見到有幾大啦
吾~ 佢仲係咁鮮甜~ 好好好好好好味呀~
真係十個正~ 下次再搵你希望你平返D啦~
  
我都唔知D蟹重左定貴左~ 以前食3隻蟹同我依家2隻係差不多錢~
不過都要食咖啦~ 好食嘛~ 鬼叫我地咁貪心要大咩~ 哈哈
食飽飽去左坐巴士遊車河~ 睇住GPS邊到近地鐵就落車
最後巴士來左呢個 MRT~ 好羅~ 安心返酒店~ 
今日戰利品~



沒有留言:

張貼留言