DAY 3A-沖繩之旅13年9月3日

今日要早起啦~ 今日JOIN TOUR 北上尋歡
好早就起身沖亮 CHECK OUT~ KEEP 行李~
 早餐一角
 食飽D~ 今日個TOUR 唔包 LUNCH~ 哈哈~
 極速食完~ 行去 那霸巴士站~好彩咁近~
 TOUR向HK 已經EMAIL 訂好~ 昨天本想比埋錢~點不知佢即日先收~
可能驚人遲到唔出現就唔等個D啦~ 
因今晚住第2間~ JOIN 呢個 TOUR回程我地就唔返 NAHA~ 慳返D車錢
¥4700 只去水簇館同菠蘿園~ ¥4700包晒入場~ 同我地自己去差不多啦~
仲可以KEEP 行李向車到~ 所以JOIN 左~
準時開車~ 先去多兩個酒店接人就上高速~
 
 一早起身~ 又食飽飽~ 坐下坐下就訓左~ 醒左已經離開市區見到海啦~
 去程有得停休息站去下洗手間~ 買下野食~ 正呀~
仲有記念人~ GOOD~
 今日都好好天呀~ 暫時~
 沖繩特產~ 周圍都有的~
 上車LU~
 上到車都醒晒~ 睇下高速沿路風景
 海呀~
 入到名護個天好明顯變差
 AEON 呀~
個幾鐘去到第一站沖繩水簇館啦~ 跟住行認住停車場位置~ 大家就可以自己玩啦~
好多岸上海洋生物~ SO CUTE~
佢係蝦啦~
好大條咖佢~
唔想行坐佢啦~ 不過我地都係行~
勁似珍寶珠
呢個寄居蟹最靚啦
入去啦~
好大個海呀~
坐扶手電梯已經多到既風景
落到底啦~
 
第一站就去睇海豚先啦~
好多人咖~ 都好多位
呢條黑嘛嘛係全園最大條海豚~ 有名咖~ 不過我都忘記左~
個SHOW 值得睇咖~ 我都拍左唔少 MOVIE~

沒有留言:

張貼留言