DAY 5A-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月13日

 今日起身見到個天好天呀~ 我就即時換好衫沖出去...淨係我呀
 OH~ YEAH~ 藍天呀~ 晨早都幾凍咖
YO~ Mt Etna 出來啦~
 呵呵~ 同禁日係兩回事~ 一見到幾開心~ 太陽都未出來呀
我有影下 MOVIE咖~ so beautiful~
 WOW~ 我一個人包場~ 螢光色係清潔工人


 六點幾七點都幾難有人
 
 準備走
 GOOD~ AR~ 好天唔好天都影晒
 之後來左幾個台灣呀叔向到打龍~[ 你好呀麻煩你給我拍個照好嗎 (國語)]
 
 之後就返去食早餐~ 自助~ 有火腿同芝士已經very good~仲有d蛋糕我就無食
 食一份都飽啦~
再食係唔要包~ 正呀~ 
食左半粒鐘到食完~ 叫左兩位呀嬸出去影相~ 睇下個火山
 落完雨係唔同d~ GOOD!!!
影完就走啦~
 無人咖~ 呵 之後返去CHECK OUT 走LU~
再見啦~
 好天同陰天真係差幾遠~
 冬天覽車站都唔開~
  今日推行李爽羅~ 落斜~話咁快就到~
  我地都預早D到
 
 羅張飛去問下先知禁日買既來回係要即日...即時要買過...€7.9/位
兩位呀嬸坐左向巴士站懶得行~ 我就去影幾張相先~
先來一望無際大海景~ 
再加埋沿岸
 
 可惜呀我怕熱~ 冬天岩我多d~ Oh 夠鐘~ 開車走啦~
 呢個係沙島來~ 潮退時可以行

 落到市下會多D有人上車
 OH~ Mt Etna
圍住佢來行
冬天我就唔知有無 TOUR 去~ 平時坐1個鐘車到就可以去 Mt Etna
 天氣好影多幾張啦
 架車去返到CATANIA 市區先~
 我地其實都無咩去 CATANIA D 地方
 唉呀...對唔到焦 TIM...
 離開CATANIA 市區就去 CATANIA 機場啦~


沒有留言:

張貼留言