DAY4-北歐之旅 2014年4月21日

今日勁啦...9點幾起身見到天黑黑落大雪我就繼續訓啦~
11點咁上下另外3位我叫我去食 LUNCH...但我話你地去先啦...一陣來
到最終我起身時間係三點 @.@  咩午餐都無啦...煮麵食吧...仲有飛機飽送湯
各位千奇唔好學..三條友食個午餐羅左咁多野返來...雖然午餐€11/位...
禁日企左兩粒鐘雪橇...手同腳都好用力...訓甦D酸痛出晒來...
我訓上格床幾難先爬到落去...
訓訓訓...訓到唯一日 FLYING PANCAKE 活動都過左時間 ><
去CENTER 行左一陣上下網~ 睇下佢DINNER 有咩食...都係自己煮吸引D
日落啦~ 8點幾啦~ 今日紅紅地~
其實日日都無專登睇下日落
太陽落左去咖啦~好似仲光左...頂
好有外國FEEL~ 哈
呢個時刻都幾厚雲
不過厚雲都有厚雲既靚
影到唔影~ 返去煮飯仔~
木屋仔LAST一晚~ 食下比較重既咖哩飯~
沖繩買既北海島道粟米湯~
K小姐今日買...手信...
北極光...算吧啦...出去行個圈就走LU~
我頂佢..呢面都仲未黑呀~ 哈

沒有留言:

張貼留言