DAY2C-久唯了的單人中部之旅-2014年11月9日

離開水庫就坐黑部登山纜車...有眼睇都見到好斜啦!!!
我仲要企去最高窗口位~ 夠清楚啦~ 某段又係可雙線行車
感受到好長嗎??
5 分鐘時間就上到 千八米~
雨又大左!!!
又到下一樣~ 立山架空索道
  只係坐7 分鐘...窗口都係雨!雨!雨!
到達大觀峰後...好大雨...skip!
再坐10 分鐘立山隧道無軌電車 
終於去到最高室堂~ 2450m!!!
唔駛講咁多~ 最緊要呢張!!! 出到外面係白濛濛...但個天係落雨唔係落雪!!!
地下超滑...好多都係滑冰...真係堅難行...超級滑...
一步一步先慢慢行到去...
百大名水D水當然超冰涼啦~
搵到PAIR 港人情侶整緊自拍神棍...不如我地交換一人影一張仲快啦~ 哈
同事都借左自拍神棍比我...但又落雨...又滑...又大相機...算吧啦
山上唯一酒店~
又落雨...又滑...行咩呀...走啦...
你 FELL 到 佢好濕嗎??
仲話行下睇下見唔見到雷鳥...算吧啦
室堂站有齊D印仔~ 不過影佢果個先係最清楚 LOR~
最後等 1400 立山高原巴士走啦!
見唔到你實物~睇下 MOVIE 啦~ 
4-6月大雪谷條路~
7,8個字到就去到美女平~ 變返9百幾米~
呢間手信店超識做~ 位位任試~ 次次都半粒~ 我都買左兩包~
見有時間...出站個門口望左兩眼~
都係睇D神高神大既神木啦~
  最後一樣落山交通~ 立山登山纜車
今次露天啦~ 7分鐘就落到去!!!
又係某路段雙線行車~
好準時 1507就落車~ 再見啦~ 立山~
因為天氣唔好所以我都比預計時間早左成兩粒鐘...
我15年5月會飛大阪...我係有PLAN過去睇大雪谷...但只係相隔半年又唔係太想...

4 則留言:

  1. 我4月去時﹐個立山湧水比D雪包實左﹐見唔到..

    回覆刪除
  2. 去旅行天氣真係好重要,我前年去上高地又係遇上天氣唔好,咩都睇唔到,希望下個月去時會遇上晴天吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣唔好都無計~ 咪行少d羅~ 早左走 TIM~ HAHA

      刪除
  3. 去旅行天氣真係好重要,我前年去上高地又係遇上天氣唔好,咩都睇唔到,希望下個月去時會遇上晴天吧!

    回覆刪除