DAY2A-關西之旅 2015年5月20日

 なんばオリエンタルホテル 今日9點幾出門~ 先去黑門市場食早餐~

酒店行去黑門 10分鐘內
呢邊有d都未開~
依家一年四季都好似有士多啤梨咁, 以前4-5月已經季尾咖啦
 
好吸引~ 留返比團友買~
呢到熱鬧啦~ 有野食啦~
好想食d牛肉呀!!!!
團友要試下日本牛肺 ...
雞泡魚檔
呢個岩呀~ 我即時比錢~
再食~ 真係好好味~
團友比錢~ 好大隻咖~
掂呀~
呢d唔係牛~ 係吞拿魚...
4位團友自己慢慢食啦~
雖然佢貴過北海道好多~ 但團友一樣照食~ 都幾好味啦~
 
回頭返去食埋海豚
食得7788就去買下野~
oh no~ 失控~
返酒店食埋下半part~
團友好豪~ 買晒我平時唔會買既野~ 呢到 5千幾yen~
宮崎芒果我都係第一次食~ 真係好好味~ 比起以前初見佢~ 佢真係平左好多了~
粉紅士多啤梨都好甜~ 珍珠巨豐又好甜~ 樣樣都好甜!!!
最後食埋叫聲姐姐就有得食既蛋糕~ 好好味呀~ 
食飽飽~ 蟹道樂又食唔落啦... 去酒店花園坐下出去啦~

2 則留言:

  1. 去到玩,乜都要試吓,價錢看似好貴生果,在日本本土食真是值架﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我3位未去過既日本團友全部都係咁~ 所以我慳返~ hahahahahaha~

      刪除