DAY2B-關西之旅 2015年5月20日

食飽飽去行第2個景點...先搭個地鐵
吾~ 08年我都係行呢條路
景點都未入又食...太熱~ 大家坐坐涼一涼
入去大阪社啦~ 來大阪一定要去一去啦~
今次有人同我影相啦~ 晒呀~
入場券有4個款~
因為我去過我就無上露天個層向下面等佢地~ 仲中左陣眼訓...
大阪城 400歲?
今次多左呢d可以影相 [要錢的]
上次來有櫻花~ 今次來有綠葉~
應該唔會再去大阪城啦呱...
今次行另一邊走
團友又要差差電...
行去坐車見到有十幾架大貨車泊晒向到~ 好乾淨lor~ 仲可以午睡~
行到去大阪城ホール好多人~
原來今日 MR.CHILDREN 開演唱會
沿路都有人揸住紙牌求票~
之後搭車去天王寺
落車行去對面就係 阿倍野HARUKAS
幾位團友聽到要比錢上觀景台話可以唔上 @.@ 咁變左超市行一行LOR~
阿倍野睇唔岩野食我地就去日本橋食 すき焼き 壱番
食啦喂~
職員太少~
同我地整左一次牛肉我地就自己變左少水打邊爐~ HAHA
牛肉絕不手軟~ 我地食左兩大盤!!! 係好大好大塊~ 好食咖~
吾...我真係好飽...但點都要叫個烏冬~ 包埋!!! 呢餐一共食左 ¥17970 /5位
之後行返酒店經過黑門市場~ 係打算買個蜜瓜返去食~ 團友話唔知可唔可以叫佢戒幾刀~
佢見我地即食~ 比左個雪凍我地~ 仲好好心機同我地份5大塊!!!
團友話環保膠盒都唔用...即時食晒...凍冰冰涼浸浸~好好食呀~ 最重要團友比錢 ^^
食飽飽返酒店啦~ 有兩位團友走左去按腳 @.@
我就梗係留向酒店浸浸浴啦~ 明天去京都
今日D戰利品~ D帆立貝係北海道咖...個個買幾包...唔好問點解~ 都幾重咖...
個綠茶百力枝買太少 ¥108 咋!!!

沒有留言:

張貼留言