DAY3A-關西之旅 2015年5月21日

 住左兩晚大阪我地就搬去京都住2晚啦~ 9點幾出發
 我D團友唔知...其實我白痴左行左好遠去JR難波搭JR...
其實我應該向難波搭地鐵去新大阪轉車去京都...傻仔左
 分開買去新大阪車票平過買直達到京都..真神奇
向新大阪買左早餐一食~
架車超多人...好彩特快車不用半小時就到京都~ 我企足全程!!!
 HELLO~ 京都~ 我都係8年後再來呢~
 
 揀左好耐無揀到住JR京都附近~ 最後揀左住 三井ガーデンホテル京都新町 別邸
 團友差電~ 我同我媽又影下相LOR~ 好好天呢~ 拖住行李都行左成10分鐘先到...
 放好行李我地就行去錦市場
 有兩位團友要準時食飯就又要搵野食
 佢地又揀左食麵...咁我又食烏冬啦~ 都幾好食~ 比起昨天就貴好多兩碗¥1980
 之後就當然向錦市場行下
 好貴好貴既銅杯!!!
 呢個生意超簡單...用麥旋風轉個西柚咁就¥400 皮加油攪埋當然苦的~ 
 行錦市場一定經過錦天滿宮
 日本D牛牛成日都咁嘆~
 原來佢都有印仔LOR~
 勉強我都識解釋比團友知點解要咁整D簽
 之後見唔太遠就行去八阪神社
 路經鴨川~ 
 鴨川~
 好好天呢~
 上次都係坐車經過無行過~
 一路行一路經過手信店又買下野
 到了~ 上次我都無來!
 夏天都有紅葉
 
 都好多人求咖~ 著晒和服TIM~
 D繪馬都幾靚呀~
 
行個圈又走得

2 則留言:

  1. 八坂神社我次次都只係係門口經過未入過裡面喎
    個錦市場好唔好行?

    回覆刪除