DAY3B-關西之旅 2015年5月21日

離開八阪神社就行去清水寺
行下行下行左去東大路通~
無去到 TIM~
古式古香~
呢D松樹真係好勁~ 可以打橫生!
行行下見到有都路里~ 個名有D熟~ 都路里高台寺店
我好想食就排左陣隊食~ 朋友叫左個綠茶雪糕~
我就食返個綠茶新地啦!!!  よくばりソフト 1,102円
個杯墊幾靚
 
ねねの道
一念坂・二年坂(二寧坂)

呢到上次都無來過~ 古式古香都唔錯~ 雖然多數都係手信舖!
我以前都係貓奴~ 可惜依家無得做貓奴 ><
因為怕清水寺收所以我地都盡快行左去清水寺先[ 4點幾去到~]
我D團友話要比錢可以唔入...我即刻想打爆佢地!!! 最後我都要佢地入去!!! ¥300X5

今次叻啦~ 趕得到來呢到~ 地主神社~ 上次佢收左啦~
我就唔係去求姻緣~ 不過上次來佢收左想入去睇睇~

戀愛占卜石呢到有兩個約莫膝蓋高既石頭,兩者相距十幾廿步到~ 據說只要對其中一顆石頭許下愛情願望,然後閉上眼睛往另一顆石頭走去,若能碰到另一端的石頭,表示願望可以實現。
在場會做既都係中學生~ 我呢D中女行埋一邊啦~ HAHA

繪馬入面隻兔仔就係呢張相入面隻兔仔,旁邊呢位先生就係地主神社供奉主神「大國主命」
呢到真係好多人咖~ 姻緣WOW~
姻緣呢家野個個話天注定嘛...佢就仲未關注我~ 所以睇下就算啦~ 嘿
行完就去返就重要部份
清水舞台
欣賞埋京都遠遠景色就落返去啦~
音羽之瀧~ 三條泉水分別代表三種意思,有財運、健康與戀愛,排隊的人相當多
清水舞台下面都係木~ 又係話無釘個D啦
上次來呢到有係櫻花湖仔~ 今次係綠油油~
去返正門影返張啦~
今日D手信舖5點幾就收工 @.@
幾多旅遊車就知有幾多遊客~
之後坐巴士又去返鴨川附近~
一場來到早D食飯啦~
都幾多人咖~
出發前見到有D人介紹呢間柚子元~ 見到就食佢啦~
 時間係晚上6點幾樓下坐唔落我地5個人~叫左我地上樓上~ 因未有客包左成層~ 哈
柚子鍋湯底~ 咸咸酸酸幾好味!
佢係一位位計~ 叫左海鮮+雞+豬~ 4人份量
柚子豬肉餃子~ 好味!!! 燒雞~ 都好味~
今餐食左 ¥14158 佢竟然唔比碌卡!!!
夜麻麻~ 巧有 FEEL 咖~
食飽飽就當然離開鴨川啦~
食完都係8點到~ 行返酒店啦~
好多店都收咖啦~不過都可以行下睇下野~
晚上天滿宮
行下便利品係一定要做~
最後9點先返到酒店~哈哈 羅行李~ 房卡上房啦~
三人房係三張大床~ 三張~ 所以間房都真係有DD迫~ 但訓覺就真係好舒服~
酒店有個人工碳酸浴場~ 所以我都係去浴場洗白白~
女士用品好齊全
女士好岩用
COFFEE & TEA 酒店包~ 甜品就梗係自己買啦~
今日戰利品~ ¥2100 x 2 上面呀媽~ 下面係我既~ 入面仲有格數咖~ 好岩我~
去浴場沖亮~ 訓下張好舒服既床~ NICE!!!

沒有留言:

張貼留言