DAY4A-關西之旅 2015年5月22日

今日6點幾就同呀媽去浴場~ 太早~ 得我地2個~

炭酸即係水有汽~ 日本依家興 LOR~ 美人湯~
沖完就食一食比佢吸引我來既早餐~
一入去會有日式~ 西式~ 比你揀左一份先~ 之後可再夾野食
最上個行日式 [我], 第2行西式 [MUM]~ 第3,4行就自己夾

 沙律同牛奶都係我最中意既野~ 日式 SET個蒸蛋好滑呢!!!
最後都要食多塊豬肉!!! 真係好淋好好味~ 仲有杏仁豆腐 LOR~
酒店D掛牆木都幾靚
向酒店買左張1日BUS PASS 就出發~ 昨晚睇好坐巴士上嵐山
10點幾去到嵐山~ D鴒想點呀~嘆得佢呀...
嵐山最出名當然渡月橋啦
樹都識拱橋~
桃紅色果呀嬸好似岩岩偷完野咁~ 哈
影返張先
呢邊個天藍D
桃紅色呀嬸又入鏡!!!
之後帶D團友去搭下小火車
唔做功課既後果就係岩岩走火車~ 下班車成粒鐘後~ BYE~
其實我都只係諗住同佢地坐一站去 トロッコ嵐山~ 哈哈
算啦~ 走車就行去
 
嵯峨野 竹林
WOW~ 好多人呀
求姻緣都真係特別受歡迎
行完嵯峨野 竹林去返主街剛好見到有架巴士~ 岩路上車啦!
呢程巴士勁羅~ 訓完又訓都未到...坐左成粒鐘~ 無一個係無訓過~哈
又去到鴨川側邊轉巴士坐2個站
日劇畫面!!!
周圍都綠油油~

1 則留言: