DAY4B-關西之旅 2015年5月22日

下一個行程就係去食川床料理~ 不過地方係向京都市郊所以要坐私鐵去~
¥420 去到貴船口
好清楚見到幾多個站啦~
我地去緊京都市郊所以風景都鄉下d~
半小時到就去到貴船口
一落就有小巴士上山~ ¥160/位
幾分鐘就到~ 上山係斜路~ 走時有時間可行落去既...有時間的話! 
川床料理就係向涼陣陣河水上食野~ 即時見到河流
有時間可以行山...我就唔好啦!
唔係紅葉季節都有紅葉~
貴船神社~ 食完先返來啦~ 怕無流水麵食!
影多張啦~ 
呢到D樹都好高大
呀嬸又出場
貴船流水麵好似係得呢間有~ 去到時佢話唔做流水麵...但貴D川床料理就OK~
一場來到咩都食~ 未食先影相~ 睇到都涼啦!
好日式呀!!!野食上之前佢話個餐包埋食流水麵~YEAH!但要4點前食~
我地3點‘來到~ 我話我地食得好快咖~ 絕對無問題!
只要你上菜我地一陣間就食晒啦~ 都整得幾靚呀~
燒魚仔~ 熱辣辣~ 好味道!
個矮瓜真係駛唔駛咁Q呀!全部上台都熱辣辣 VERY GOOD~
食完佢真係飽左8成
食埋佢飽到9成~
我地只係食左 32MINS~ 我地可以去食流水麵啦!
轉場去低D食~
WOW~ 未食又影~ 真係靚呀!
擺好左5個位等我地~ 
A U READY!START~ 我的第一注麵~ SO HAPPY!
個汁OK唔係好咸~ 大家食得好開心
食落都幾多麵咖~ 但夾下夾下真係幾開心~ 睇左咁多年日劇終於食過!
有顏色麵就代表食完啦~ 個個都食到好飽!
食飽飽影多陣相去埋單啦~ 今餐 ¥33700/5位 又食又玩唔貴啦!
食埋流水麵4點鬆D就去行下啦~食川床料理可以車埋去車站~但先頭無行就自己走啦!
好多都收左工啦~ 我地食到都已經好好啦~
要行山既可以搭到去鞍馬行落來~ 好似要預1至2小時...
去埋貴船神社先
呢到係後面入口~ 前面仲有一個入口
靚靚!
入面就唔算好大
主要都係影呢D獻燈!
呵呵~ 無人呢~
影完走啦~ 差不多有車!
真係好~ 初夏都有紅葉!
仲有CAFE!
可以直接坐巴士出市區轉地鐵~ 
BYE BYE啦!
我都係中意搭電車~ 幾分鐘後就有車啦~
5點幾又返到去市區~ 另外幾位都無咩意思去行景點
坐車去返錦市場附近行下街啦!
行無幾耐就見到近來好 HIT 雪糕MELON包~ 
唔餓! 但一定要食!!! D牛奶雪糕真係好多呀!超大個都只係¥350
個包真係好香好脆好好味~ 大家去日本一定要食返個!
行左個幾鐘我地就行返去酒店~ 經過間100YEN便利店!好抵呀~
8點返到酒店~ 我地幾乖~ 因為大家都飽就無食晚餐啦!
今日再影下間房~ 個 TV 係好簿好大個D! 貴野~
岩先 SHOPPING 戰利品!
明天第5天啦~ 食完早餐就同朋友匯合~

2 則留言: